Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی 2018 در حالی پیگیری می‌شود که مسابقات کوراش از صبح امروز(سه شنبه) آغاز شده است. در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم «جعفر پهلوانی» که با غلبه بر نمایندگانی از تاجیکستان٬ هند و قرقیزستان به نیمه نهایی رسیده بود در این مرحله به مصاف «تورائف» نماینده قدرتمند ازبکستان رفت و در حالی که حریف یک سر و گردن از او بلندتر بود در پایان چهار دقیقه مبارزه جانانه پیروز شد و به فینال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهلوان در فینال به مصاف «خسمدینوف» از ازبکستان رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده ازبکستان به پایان رسید و پهلوانی به مدال نقره دست یافت.

محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو و کوراش و جوجیتسو پس از کسب مدال نقره توسط جعفرپهلوانی، گفت: همه دیدند که در دیدار فینال حق ایران را خوردند. عوض کردن لباس بهانه داوران بود.

وی در ادامه، عنوان کرد: اخطار کم کاری به ما دادند، در حالی که حریف ازبک اصلا کاری نکرده بود.واقعا برای کمیته داوران و مسئولان کوراش آسیا متاسفم که مدال طلا را از ما گرفتند. ازبکی ها همه تلاش خودشان را انجام دادند که در این وزن به طلا برسند و به هدفشان رسیدند.

رئیس فدراسیون جودو در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اگر فرض بگیریم تعویض لباس درست بوده، اخطار کم کاری را چرا فقط به ایران دادند؟ نمی‌دانم تا کی قرار است این حق خوری ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی جریان دارد، تیم تپانچه بادی مختلط ایران با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد.

این تیم در مرحله فینال به عنوان دوم دست یافت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

کد خبر 6088882

دیگر خبرها

  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها