Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@15:44:42 GMT

هيات عامل جديد کانون بانک هاي خصوصي انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۶۳۷۶

هيات عامل جديد کانون بانک هاي خصوصي انتخاب شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- دبيرکل کانون بانک هاي خصوصي و موسسه هاي اعتباري از برگزاري جلسه مجمع عمومي اين نهاد خبر داد که در آن «کوروش پرويزيان» براي سومين سال پياپي براي يک دوره ديگر به عنوان رييس شوراي عالي برگزيده شد.

«محمدرضا جمشيدي» عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي ايرنا افزود: در اين انتخابات بانک هاي آينده، اقتصاد نوين، سامان، پارسيان و پاسارگاد براي دومين بار به عنوان اعضاي حقوقي هيات عامل کانون انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دوره اين انتخاب 2 ساله است.
وي افزود: قرار است در يک جلسه ديگر خط مشي و سياست هاي کانون اعتباري بانک هاي خصوصي و موسسه هاي اعتباري براي دوره جديد تبيين شود.
به گزارش ايرنا، کانون بانک‌هاي غيردولتي و موسسه هاي اعتباري غيربانکي ايرانيان، موسسه‌‌اي است غيرانتفاعي، متشکل از بانک‌ها و موسسه هاي اعتباري غيردولتي که مجوز فعاليت از بانک مرکزي را دارند و به عضويت کانون پذيرفته شده‌اند؛ اين نهاد از سال 1383 فعاليت خود را آغاز کرده است.
ايجاد هماهنگي، وحدت رويه در عمليات بانکي، همکاري بين اعضاي کانون، تلاش براي بهبود کيفيت ارائه خدمات و استقرار روش‌هاي نوين بانکداري منطبق با بانکداري اسلامي و ضوابط بانک مرکزي، هماهنگي بين اعضا در امور آموزشي، ارتقاي مهارت و تامين نيروي انساني مورد نياز اعضا، همکاري با بانک مرکزي و ساير دستگاه‌ها و نهادهاي ذيربط براي گسترش خدمات بانکداري از اهداف اين کانون است.
اقتصام*2025*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در جلسه شورای مسکن لرستان، اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان را ضعیف عنوان کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع این طرح تأمین زمین و ایجاد زیرساخت‌ها برای متقاضیان مسکن است که تاکنون کمترین پیشرفت را داشته‌ایم.

وی افزود: راه و شهرسازی باید حداکثر تا یک هفته آینده جدول وضعیت زمین را ارائه دهد تا بتوانیم بیش از ۸۰ درصد زمین موردنیاز استان را تا پایان تیرماه تأمین کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه بانک مسکن با بیش از ۸۰ درصد متقاضیان معرفی شده از طرف راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان عقد قرارداد کرده است، گفت: بانک ملی مشکلاتی در سطح ملی داشت که اکنون مرتفع شده و در حال اجرای برنامه‌هاست.

شفقت در ادامه بر لزوم همکاری بانک‌های خصوصی در حوزه نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: اگر بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مسائل و مشکلاتی دارند در شورای بانک‌های استان مطرح تا پیگیری‌های لازم جهت رفع موانع در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری خرم‌آباد و بروجرد در صدور پروانه ساختمانی مشکلاتی داشتند که پس از طرح موضوع و بررسی‌های لازم قول مساعد دادند همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6090795

دیگر خبرها

  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند