Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری، دکتر نستهن مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال‌های گذشته اعتباراتی به عنوان سهم مالیات بر ارزش افزوده در اختیار شهرداری‌های کوچک قرار می‌گرفت که به نوعی مشکل گشای این شهرداری‌ها بدون درآمد و یا با درآمد اندک بوده است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات از ابتدای سال 97 قطع شده است، عنوان کرد: از قبیل این اعتبارات ماهیانه 120 میلیون تومان به حساب برخی شهرداری‌های کوچک واریز می‌شد که بعد از قطع شدن آن شهرداری‌ها با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یاسوج با بیان اینکه پرداخت این اعتبارات با تصمیم مجلس لغو شده است، ادامه داد: در این زمینه مکاتبات لازم را با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با هدف همکاری و پیگیری لازم برای دایر شدن این اعتبارات انجام داده‌ایم.

مقدم دایر شدن سهم شهرداری‌های کوچک از مالیات بر ارزش افزوده را مطالبه شهروندان شهرهای 17 گانه استان دانست و ابراز کرد: قول و وعده‌های در این زمینه داده شده که بین آبان تا بهمن ماه امسال مجدد این سرانه برقرار شود.

وی با بیان اینکه برخی از شهرداری‌های کوچک حتی در هزینه جاری خود مانده‌اند، تاکید کرد: انتظار می‌رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه اختصاص یافتن سهم شهرداری‌های کوچک از مالیات بر ارزش افزوده از هیچ کوششی دریغ نکنند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت روابط عمومی شهرداری شهرداری مالیات بر ارزش افزوده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باران باعث آب‌گرفتگی و قطع برخی مناطق استان شده است.

کد خبر 849073 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم استان کهگیلویه باران

دیگر خبرها

  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی