Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@11:04:08 GMT

جریمه ۲۶۱ میلیاردی برای یک متخلف ارزی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۶۵۳۰

جریمه ۲۶۱ میلیاردی برای یک متخلف ارزی

به گزارش پارس نیوز، 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از جریمه نقدی ۲۶۱ میلیارد ریالی مدیرعامل یک شرکت به دلیل عدم ایفای تعهدات ارزی خبر داد.

حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: با شکایت بانک ملت خراسان رضوی از مدیرعامل یک شرکت به دلیل عدم ایفای تعهدات ارزی، پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل و در شعبه هشتم تعزیرات شهر مشهد مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی های لازم و احراز تخلف، این شعبه حکم به پرداخت ۲۶۱ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال جزای نقدی صادر کرد.

کریم تصریح کرد: با اعتراض مدیرعامل این شرکت، پرونده مجددا در شعبه دوم تجدیدنظر استان بررسی و رای صادره عینا مورد تائید قرار گرفت.

شایان ذکر است، این شرکت با دریافت حواله ارزی به ارزش ۹ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۱۶۷ یورو و ۱۲ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۴۹۳ یوان چین، متعهد به واردات کالا شده بود که با توجه به عدم ارائه مدارک لازم برای واردات کالا، تخلف عدم ایفای تعهدات این شرکت محرز شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تعزیرات استان خراسان رضوی استان خراسان خراسان رضوی مشهد تعزیرات چین واردات یوان یورو پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات هیدروکربنی‌ و قیر اعلام شد