Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@23:44:19 GMT

4 طرح عمراني در بندرخمير به بهره برداري رسيد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۶۶۷۹

4 طرح عمراني در بندرخمير به بهره برداري رسيد

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- همزمان با پنجمين روز از هفته دولت 4 طرح عمراني در بخش راه و بهداشت و درمان در بندر خمير به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، فرماندار بندرخمير عصر سه شنبه در آيين افتتاح اين طرح ها گفت: آزمايشگاه مرکز بهداشت، بهره‌ برداري از 6 منزل سرايداري و 4 زيست پزشک و افتتاح خانه بهداشت روستاي کشار بالا از طرح‌ هاي افتتاحي در حوزه پزشکي و درمان بندر خمير است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ميرهاشم خواستار افزود: با بهره ‌برداري طرح هاي پزشکي و درماني بويژه آزمايشگاه مرکز بهداشت در بندرخمير مراجعه شهروندان به استان هرمزگان کاهش مي‌ يابد و بخشي از آزمايش‌ هاي تخصصي در اين مرکز صورت مي‌ گيرد.
وي ادامه داد: همچنين در اين روز بزرگ‌ ترين پل هوايي روگذر استان هرمزگان در روستاي درگور بندرخمير با طول عرشه 68 متر و ارتفاع 6 متر با هزينه 4 ميليارد و 600 ميليون ريال به بهره ‌برداري رسيد.
فرماندار بندرخمير گفت: اين پل با هدف ايمن ‌سازي رفت ‌وآمد دانش آموزان به مدرسه که در مسير جاده اصلي قرار دارد، ساخته‌ شده است.
در هفته دولت در مجموع 41 طرح عمراني با هزينه بيش از 239 ميليارد و 753 ميليون ريال در شهرستان بندرخمير به بهره برداري مي رسد.
شهرستان بندر خمير در 70 کيلومتري غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/ 6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر

باوقار مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ساختمان فرسوده آموزشگاه سعدی بندر خمیر بعد از امتحانات خرداد ماه تخریب و ساختمان جدید این مجموعه با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی ساخته می‌شود.

وی افزود: این آموزشگاه با ۲۲۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بصورت ۶ کلاسه ساخته می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: با ساخت ساختمان جدید این آموزشگاه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پروژه‌های بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های قزوین را بهبود می‌بخشد
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • ماجرای محموله روغن آلوده و مسموم و تاریخ گذشته + واکنش وزارت بهداشت
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه