Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:39:52 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های البرز

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۷۰۸۰

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که تمام راه های این استان دارای بار ترافیکی سنگین است.

عباس صفری شامگاه سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: ترافیک درخط شمالی آزاد راه تهران - کرج - قزوین از محدوده گرمدره تا شهرستان ساوجبلاغ سنگین و پرحجم گزارش شده است.
وی افزود: در خط جنوبی این آزاد راه بار ترافیکی نیمه سنگین تا روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری بیان کرد: جاده کرج - چالوس از میدان امیر کبیر کرج تا تونل کندوان دارای بار ترافیکی سنگین بوده و تردد خودروها با کندی صورت می گیرد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ترافیک در سایر جاده های منتهی به البرز از جمله جاده مخصوص کرج ، جاده محمد شهر- ماهدشت - اشتهارد و دیگر محورها سنگین تا نیمه سنگین است .
استان البرز دارای یک هزارو450 کیلومترآزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی همه ساله در شهریورماه با اوج سفرهای تابستانی مواجه است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام

تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام سبک خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور در جریان بازدید از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام با بیان اینکه این پروژه در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به پروژه آزادگان متصل می شود، اظهار کرد: بار ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل اله سنگین است. 

موسوی پور افزود: اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود محله بزرگراه آیت اله سعیدی و میدان آزادی که با گره های ترافیکی روبه رو بودند، سبک تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی طرح نیز گفت: در بخش شرقی این پروژه و بزرگراه شهید شوشتری سالها کاری انجام نشده و در این دوره اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره برداری نرسیده است.

موسوی پور با اعلام اینکه در بزرگراه بسیج نیز به علت تردد کامیون ها ترافیک سنگین است، یادآور شد: با شاخه شرقی این طرح محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد؛ در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه