Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز سرتیپ نیا  فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: : يكی از اقدامات مفيد و موثر كارشناسان دایره مشاوره و مددكاری پليس در شهرستان اسلام آبادغرب كه بسيار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته مصالحه بين افرادی است كه به دليل مسائل مختلف به این مراکز مراجعه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بيشتر پرونده های منجر به مصالحه در دايره مشاوره و مددکاری شهرستان مربوط به نزاع و درگیری، اختلافات زناشويی، تصادفات، اعتیاد و موضوعات حقوقي بوده است.

سرهنگ سرتیپ نیا  بیان کرد: مصالحه برخی از پرونده ها با تلاش مددکاران این فرماندهی با چندين جلسه پيگيری و رسيدگی توسط كارشناسان مشاوره صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، یادآوری کرد: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی اين فرماندهی از ابتدای سال تاکنون بیش از 400 فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع شده است.

وی افزود: از مجموع پرونده های ارجایی به مراکز مشاوره و مددکاری، 320 پرونده منجر به سازش شده که در مجموع 80 درصد پرونده های ارجاعی به این مرکز را شامل می شود.

سرهنگ سرتیپ نیا در پایان گفت: واحد مشاوره و مددکاری شهرستان اسلام آبادغرب به طور روزانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشكلات شهروندان در حوزه های خانوادگی، حقوقی ،فضای مجازی، آسيب هاي اجتماعی و اعتیاد بوده و شهروندان می توانند همه روزه در ساعات اداری به اين واحدها مراجعه و از خدمات رايگان آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/ز

  بیش از 400 فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع شده است
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • اسرار موفقیت امام صادق (ع) در تقویت بنیان‌های وحدت امت اسلام
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد