Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،دکتر علیرضا صابری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، با اشاره به نکاتی که در مورد جراحی زیبایی باید بدانید، گفت: تبلیغات دستگاه کوچک کننده بینی صددرصد کذب است.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، در مورد راهکار پیشگیری از عوارض جراحی زیبایی، اظهارداشت: مردم زمانی که برای جراحی زیبایی به پزشک مراجعه می‌کنند تجربه، علم و مدرک آن را که باید مورد تایید وزارت بهداشت وانجمن‌های علمی باشد حتما در نظر بگیرند همچنین اسامی پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک در سایت انجمن آنها به تفکیک شهرستان و محل کار آنها موجود است ومردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز، در مورد موضوع پیکرتراشی، گفت: این جراحی نوعی شکل دادن به بدن بشمار می‌رود و تنها باید برای کسانی که از لحاظ پزشکی تایید شود انجام گیرد، چرا که در غیر این صورت گاهی عوارض جبران نا پذیر و حتی خطر مرگ نیز می‌تواند برای فرد به همراه داشته باشد.

وی به انجام عمل‌های ساکشن و زیبایی در مطب‌ها هشدار داد و گفت: این مساله علی‌رغم ممنوعیت گاهی وجود داشته و عوارض مختلفی همچون عفونت، هماتوم، آبسه و مرگ و میر را به همراه دارد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در پاسخ به اینکه دستگاه‌های کوچک کننده بینی چقدر موثر هستند،‌ گفت: این مسئله را مطلقا قبول نداریم چرا که به هیچ عنوان کارساز نیست و اگر تغییری در شکل بینی باشد موقت و برگشت‌پذیر بوده و هرگونه تبلیغات در این زمینه صددرصد کذب است.

منبع:مهر

انتهای پیام/

تبلیغ دستگاه های کوچک کننده بینی دروغ است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در پی اعلام حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵، ساعت ۲۱:۳۰شنبه ۲۶اسفند ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه ۳و۵۱ و را به محل حادثه واقع در بلوار دستغیب اعزام کرد.
 
مرتضی کاخکی افسر نگهبان آتش نشانی گفت: یک باب مغازه لوازم پلاستیک فروشی به دلایل نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.
 
وی افزود: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی مشهد تحت بررسی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • نوشیدن آب داغ چه تاثیری بر بدن ما می‌گذارد؟
  • کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش بیش از ۸ میلیارد تومان
  • کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد تومان
  • آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد
  • وزیر بهداشت : مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • وزیر بهداشت: مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • اختلالات روانی؛ واقعیت پنهان جراحی‌های زیبایی افراطی
  • فیلم| شهرک شهید بهشتی؛ بازار تخصص ماهی
  • اجرای طرح سلامت نوروز در تبریز
  • عین‌اللهی در پاسخ به تسنیم: مردم در روزهای پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند