Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرگرد ابوالحسن ضیائی معاون اجتماعی مرزبانی استان سیستان وبلوچستان گفت: دنیا امروز به دهکده اطلاعات تبدیل شده است و صدا و سیما در این زمینه به خوبی به رسالت خود عمل کرده است.

ابوالحسن ضیائی با اشاره به رسالت رسانه و تأثیر آن در جامعه از مجموعه صداو سیمای مرکز به دلیل پوشش خبری اقدامات مرزبانی و تلاش جهت افزایش احساس امنیت اجتماعی تقدیر کرد و خواستار توجه ویژه رسانه ملی به برنامه‌های مرزبانی در طول سال بویژه هفته ناجا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سرگزی معاون صدای مرکز سیستان وبلوچستان ضمن تشکر از حضور و اهتمام مرزبانی استان به حل مشکلات منطقه، طی سخنانی گفت: در مجموعه صدا و سیما تلاش می شود تا با نشان دادن واقعیت ها، صمیمیت و تلاش مردم برای عمران و آبادانی استان، زمینه‌های جلب همکاری و مشارکت بیش از پیش سایر دستگاه‌ها در این زمینه فراهم شود.

گفتنی است برنامه‌ریزی جهت تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با هدف انعکاس اقدامات مرزبانی و آشنایی مردم با تهدیدات، فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه مرز، تعیین اولویت‌های پژوهشی، ساخت مستند، تله فیلم، نظرسنجی از مخاطبین و ... بخش‌های دیگری از مذاکرات این جلسه بود که مقرر شد از طریق کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

نشست مشترک میان مرزبانی و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان