Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@06:10:54 GMT

مرکز فوق تخصصی دیالیز موعود در خاورشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۷۷۴۹

مرکز فوق تخصصی دیالیز موعود در خاورشهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با هفته دولت با حضور"شکرالله حسن بیگی" معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، "هدایت الله جمالی پور" فرماندار شهرستان ری، معاونین فرماندار، بخشدارمرکزی ری و جمعی از مسوولین شهرستان ، مرکز ۳۰ تختخوابه فوق تخصصی دیالیز موعود يكى از مدرنترين مراكز دياليز ايران با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و در زمينى به مساحت ٢٦٠مترمربع، در پنج طبقه در خاورشهر از توابع بخش مرکزی ری  به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی اورژانس دونده در مراکز متراکم از جمعیت تهران/ کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار به ۱۰ دقیقه با موتورلانس

به گزارش وبدا، محمداسماعیل توکلی در آیین بدرقه راهیان سلامت نوروزی اورژانس کشور در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت، گفت: اورژانس دونده در مناطقی همچون بازار تهران با تجهیزات کامل راه اندازی شده و زمان امدادرسانی در این منطقه از ۳۵ دقیقه به ۱۳ دقیقه کاهش یافته است.

وی افزود: امسال با راه اندازی پایگاه تخصصی هوایی و به کارگیری ۲۲۰ موتورلانس که برای اولین بار بعد از ۱۰ سال انجام شد، زمان رسیدن به بالین بیمار در تهران به ۱۰ دقیقه رسید.

وی با بیان این که امسال در اورژانس تهران به تمام اهدافمان رسیدیم، افزود: موتورلانس‌ها هزینه اورژانس را تا ۲۳ درصد کاهش دادند. 

رییس مرکز اورژانس استان تهران بیان داشت: امسال همچنین اورژانس استان تهران یکپارچه شده و ۹ ستاد فرماندهی در ۹ نقطه استان تهران ایجاد شد.

توکلی با بیان اینکه امسال به طور میانگین شاهد روزانه ۱۱ هزار تماس و انجام ۳۵۰۰ ماموریت و در مجموع یک میلیون و ۸۵۰ هزار ماموریت و ۲.۵ میلیون تماس به اورژانس تهران بودیم، گفت: ۶۷ پایگاه اورژانس استان به طور کامل بازسازی شده که بی سابقه بوده است. همچنین ۱۶ سال پس از خرید زمین، پایگاه فرماندهی غرب اورژانس تهران ساخته شد و بزرگترین انبار اورژانس با کمک خیرین در منطقه خاوران تهران ساخته شده که توسط وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح ۱۰ پایگاه جدید اورژانس در استان تهران خبر داد و گفت: ۷ پایگاه نیز بزودی به بهره برداری می‌رسد.

رییس مرکز اورژانس استان تهران گفت: امسال رکورد آموزش در استان زده شد و ۱۲ هزار و ۲۴۵ نفر آموزش تخصصی دیدند و ۲۱ هزار نفر از مردم نیز در خصوص چهارشنبه آخر سال آموزش دیدند.

توکلی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ پنج بالگرد نشین افتتاح شد و ششمین بالگرد نشین نیز امروز در دماوند به بهره برداری رسید. 

وی با بیان این‌که ساماندهی مراکز پیام در سطح استان و نظارت بر آمبولانس‌های خصوصی تقویت شده است، گفت: در استان تهران ۲۹۵ پایگاه اورژانس داریم که باید به ۷۱۵ پایگاه افزایش یابد و فرسودگی ناوگان سالانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه بر ما تحمیل می‌کند.

وی در پایان ضمن قدردانی از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت برای پوشش خبری برنامه‌های اورژانس کشور، یادآور شد: طی ۲۰ سال خدمتم تنها دوره‌ای است که می‌بینم وزیر بهداشت شخصاً پیگیر اقدامات و توسعه اورژانس کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اورژانس دونده هم راه افتاد
  • نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد
  • ۱۱ دستگاه دیالیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی تامین شد
  • افزوده شدن ۱۱ دستگاه دیالیز مجتمع درمانی پیامبر اعظم بندرعباس
  • تجهیز مرکز جامع دیالیز مجتمع درمانی پیامبر اعظم بندرعباس
  • افتتاح نخستین نوروزگاه و بازارچه عشایری سمیرم
  • آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس محلی با حضور فرماندار محترم شهرستان سردشت
  • راه اندازی اورژانس دونده در مراکز متراکم از جمعیت تهران/ کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار به ۱۰ دقیقه با موتورلانس
  • افتتاح یک گالری تخصصی در موزه فرش
  • خدمات دیالیز در نوروز تعطیل بردار نیست