Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیررضا خادم » شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از مسابقات بین المللی شطرنج که در جمع اصحاب رسانه درخمین افزود: چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که طولانی شدن آن ها زیان انباشته ای به همراه دارد.
وی ادامه داد: اغلب این طرح ها دارای پیشرفت فیزیکی 10 تا 90 درصدی هستند و تلاش بر این است که هیچ طرح جدیدی تا تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام کلید نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این راستا با همکاری مجلس شورای اسلامی و برمبنای سیاستگذاری وزارت ورزش و جوانان، تلاش شده است که حوزه ورزش و جوانان سهمی از درآمدهای ارزش افزوده داشته باشد.
خادم گفت: استفاده از ظرفیت خیران و مشارکت بخش خصوصی به عنوان سیاستی برای تسریع در تکمیل طرح های ورزشی دنبال می شود.
وی در ارتباط با مسابقات بین المللی شطرنج به میزبانی خمین، اظهارداشت : برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی به نوعی تلفیق ورزش، هنر و اتفاقات تاریخی و فرهنگی ایران با تمدن چند هزار ساله است.
خادم بیان کرد: برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی در مکان های تاریخی سبب آشنایی و برقراری ارتباط میان کشورهای دیگر و همچنین نسل های بعدی با کسانی می شود که افتخار آفرینی و سربلندی برای کشور ایران را در طول تاریخ رقم زده اند.
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب خمین در بیت تاریخی و قدیمی امام راحل اقدامی نو و ابتکاری است که باید تداوم یابد.
خادم افزود: نگاه نو و توجه به واقعیت های روز دنیا همواره از سوی امام خمینی (ره)مورد توجه قرار می‌گرفت.
وی افزود: شطرنج با محدودیت های روبه‌رو بود که با نگاه حکیمانه امام راحل رفع شد و نباید فتوای تاریخی امام در رابطه با شطرنج را تنها از دید ورزشی نگاه کرد بلکه این یک اتفاق فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان گفت: دومین دور مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب با حضور 10 کشور و بیش از 210 شطرنج باز داخلی و خارجی از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و نشان دهنده مدیریت شایسته متولیان حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی و همچنین بیت تاریخی امام راحل است.
مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب از سوم تا نهم شهریور ماه در بیت تاریخی امام راحل در شهرستان خمین در حال برگزاری است.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اصحاب رسانه امام راحل تمدن سیاسی و اجتماعی وزیر ورزش و جوانان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد