Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-19@09:41:43 GMT

سرپرست گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار منصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۷۷۷۶

سرپرست گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری تقریب؛ مدیر شبکه چهار سیما با قدردانی از خدمات مکرمه آقایی در دوره تصدی مدیریت گروه فرهنگ و اندیشه، سید بشیر حسینی را به سمت سرپرستی این گروه منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:
«عرصه گسترده فرهنگ ایرانی – اسلامی و نیازهای متنوع جامعه، اقتضا می کند تا با روشن بینی و تلاش فکری و همکاری فرهیختگان و اهل اندیشه در کشور، محصولات فاخر رسانه ای، تولید و برای بهره برداری مخاطب فهیم این شبکه عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو لازم است با نیم نگاهی به جامعه آرمانی دینی و در نظر داشتن واقعیت های فرهنگی امروزی بکوشیم معارف اصیل و ناب دینی و فرهنگ استوار ایرانی در قالبی دلپسند و چشم نواز تولید و ارائه شود. بنابراین با توجه به اهمیت حوزه ماموریت این گروه و انتظارات مخاطبان فرهیخته، امیدوارم با زمینه سازی و ایجاد فضای آزاد گفتگو درباره مقتضیات فرهنگی عصر حاضر و مشارکت مستمر صاحب نظران از طیف های مختلف فکری، پاسخ هایی در خور مسائل فکری از دل گنجینه فرهنگ و اندیشه دینی استخراج و در معرض دید اهل نظر قرار گیرد.»
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شرکت مترو تهران و حومه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی، در حکمی مسعود درستی را به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تهران خطاب به وی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس اسناد بالادستی و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه و اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.

کد خبر 6057500 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • گفتگوی مقامات طالبان و ازبکستان بر محور افزایش همکاری های دینی
  • یک درگذشت، تغییراتی در صداوسیما و بازیگرانی که مجری شدند
  • سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد
  • تجلیل از پرچمداران دین و اندیشه در خوی
  • سرپرست شرکت مترو تهران و حومه منصوب شد
  • برای حفظ دین و سلامت فکری جامعه تذکر می‌دهیم
  • آشنایی استادان و دانشجویان قرقیزستانی با فرهنگ ایرانی
  • آن چه مهم است قیام خالصانه برای خداست/انقلاب فکری؛ریشه هر انقلاب
  • سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک منصوب شد
  • مراسم اعتکاف ماه رمضان نخبگان و اندیشه‌ورزان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود