Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@18:30:36 GMT

مدل تابلو نقاشی مدرن و هنری متناسب با دکور منزل

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۷۸۹۰

مدل تابلو نقاشی مدرن و هنری متناسب با دکور منزل

تابلو‌های نقاشی با ایجاد حس و حال هنری فضای منزل را به زیبایی تغییر میدهند، تابلو‌های نقاشی در سبک‌های مختلف وجود دارند که متناسب با سبک منزل تان میتوانید انتخاب کنید. تابلو‌های نقاشی به شدت در دکوراسیون منزل تاثیر گذار اند و در نگاه اول جلب توجه میکنند پس در انتخاب تابلو دیواری دقت کنید.  

تابلو‌های نقاشی به این دلیل که هنر دست هستند بسیار با ارزش اند پس از آن‌ها به عنوان یک دکوری گران قیمت در منزل تان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ‌هایی که در تابلو نقاشی به کار میرود باید با رنگ دکور منزل تان هارمونی داشته باشد و سعی کنید طرحی انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون تان هماهنگ باشد.  
پرطرفدارترین تابلو‌های نقاشی برای دکوراسیون منزل تابلو‌هایی با طرح گل هستند که شادابی و حس خوبی به فضای منزل میدهد، نمونه‌هایی از تابلو‌های نقاشی مدرن و هنری را در ادامه ببینید و لذت ببرید.



تابلو‌های نقاشی حتما نباید به رنگ‌های جیغ و پررنگ باشند اتفاقا تابلو‌هایی که در آن‌ها رنگ‌های ملایم به کار رفته است اثرگذاری بهتری در فضای منزل دارند.

          منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و دکوراسیون دکوراسیون منزل تابلوی نقاشی تابلو هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه لنده در حاشیه نصب تمثال شهدای شهرستان لنده گفت: برابر وعده‌ای که به مردم و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان لنده برای نصب تابلو تمثال شهدا داده بودیم این مهم امروز محقق شد. روح الله ویسی افزود: این تابلو‌ها از جنس فلز و کوره پخت هستند که در همه شرایط آب‌وهوای مختلف دوام خواهند داشت. وی ادامه داد: علاوه بر نصب تابلو شهدا در ورودی شهر موضوع تابلو‌های کوچک شهدا در بلوار‌ها نیز به همت کنگره شهدای استان آماده و به‌زودی در این بلوار‌ها نیز نصب می شود. ویسی گفت: همه اقدامات و جلسات کمیته‌های مختلف اجلاسیه شهدای شهرستان لنده و کنگره شهدای استان نیز در حال اجرا هستند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: برای نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهر ستاد کنگره شهدای استان، اداره برق، شهرداری و شورای اسلامی شهر، بنیادشهید و فرمانداری همکاری و همراهی لازم را داشتند که جای تشکر دارد. کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد مهرماه ۱۴۰۳ با حضور سران کشوری و لشکری در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زنگ نقاشی در دل مزارع گندم
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مدرن و متناسب با تهدیدات خارجی
  • انتخاب کولر مناسب برای منزل شما: گازی یا آبی؟
  • تعهد نسل جوان امروز در مسیر هنر انقلاب
  • تصویری از یک تابلو که صاحبان سگ و گربه را می‎‌ترساند!
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه