Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@16:46:21 GMT

تیم منتخب هفته دوم سری A ایتالیا

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۸۴۶۰

تیم منتخب هفته دوم سری A ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بازگشت بزرگ ناپولی برابر میلان و توقف عجیب اینتر در خانه برابر تورینو، یوونتوس با 2 گل در تورین، لاتزیو را مغلوب کرده و فیورنتینا نیز با زدن 6 گل به کیه وو، بهترین نتیجه هفته را کسب کرد. در ادامه تیم منتخب هفته دوم سری آ را با هم مرور می کنیم:

 

 

وویژنک شزنی- یوونتوس

 

 

اگرچه دروازه بانان در هفته ای که گذشت عملکرد خیره کننده ای نداشتند، اما به هر حال شزنی یکی از 5 دروازه بانی بود که کلین شیت کرد و این اتفاق برابر یکی از قدرتمندترین خط حمله های سری آ یعنی لاتزیو رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویلیام تروست اکونگ- اودینزه

 

 

مدافع نیجریه ای و قدرتمند اودینزه این هفته یکی از عوامل مهم کلین شیت و برتری تیمش مقابل سمپدوریا بود و حالا اودینزه 4 امتیاز از 2 بازی اول خود کسب کرده است.

 

نیکولو بریگنتی- فروزینونه

 

 

اگرچه فروزینونه در هفته اول سری آ 4 گل از فیورنتینا دریافت کرد، اما آنها در بازی دوم مقابل بولونیا موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند که بریگنتی نقش مهمی در این مسیر ایفا کرد.

 

ژائو کانسلو- یوونتوس

 

 

مدافع پرتغالی و جدید الورود یوونتوس در دیدار مقابل لاتزیو هم بارها با نفوذهای خود خط دفاعی حریف را آزار داده و در امر دفاعی نیز عملکرد خوبی داشت تا در تیم هفته دوم جای گیرد.

 

پیوتر ژیلنسکی- ناپولی

 

 

هافبک توانای ناپولی با 2 شوت فوق العاده، زمینه ساز اصلی بازگشت ناپولی مقابل میلان بود و با به ثمر رساندن 2 گل، بهترین بازیکن این هفته سری آ لقب گرفت.

 

مارکو بناسی- فیورنتینا

 

 

در جریان برتری فیورنتینا با 6 گل برابر کیه وو، بناسی نقش مهمی ایفا کرده و علاوه بر به ثمر رساندن یک گل، در خط میانی بارها جولان داده و حملات تیمش را طراحی کرد.

 

امیلیانو ریگونی

 

 

مهاجم آرژانتینی آتالانتا در دیدار برابر رم موفق به زدن 2 گل شد اما در نهایت تیمش در حفظ برتری ناکام ماند و جالوروسی شکست را تبدیل به تساوی 3-3 کرد.

 

میرالیم پیانیچ- یوونتوس

 

 

ستاره بوسنیایی یوونتوس نقش مهمی در ایجاد نظم در مرکز میدان ایفا کرده و در نیمه اول دیدار یووه برابر لاتزیو با یک والی فوق العاده از پشت محوطه موفق به گلزنی هم شد.

 

ژرسون- فیورنتینا

 

 

هافبک سابق رم در اولین بازی خود برای فیورنتینا، نمایش درخشانی برابر کیه وو داشت و با زدن گل و ارسال پاس گل در برتری 1-6 وایولا نقش مهمی ایفا کرد.

 

لئوناردو پاولوتی- کالیاری

 

 

مهاجم ایتالیایی کالیاری این فصل هم مانند فصل قبل تبحر خود را در گلزنی با ضربه سر نشان داده و موفق شد در جریان تساوی 2-2 تیمش مقابل ساسولو دبل کند.

 

جیووانی سیمئونه- فیورنتینا

 

 

مهاجم جوان و آرژانتینی بنفش ها موفق شد در دیداری که پدرش دیگو سیمئونه هم در استادیوم حضور داشت برابر کیه‌وو گلزنی کرده و در پیروزی پرگل وایولا سهم داشته باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و رم امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و رم

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750667

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تصاویر منتخب حیات وحش در یک هفته
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟