Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@14:12:51 GMT

تغییر وزیران باید با تغییر تفکر اقتصادی دولت همراه باشد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۸۶۰۱

تغییر وزیران باید با تغییر تفکر اقتصادی دولت همراه باشد

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) گفت: تفکر اقتصادی دولت باید به صورت اساسی تغییر کنند وگرنه با تغییر وزیران به نتیجه‌ای نخواهیم رسید.

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا به ضرورت تغییرات در دولت اشاره کرد و گفت: تا وقتی که تغییرات اساسی در تفکر تیم اقتصادی دولت شکل نگیرد، تغییر وزیران نمی‌تواند منشأ اثر برای جامعه و مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: متأسفانه تصمیمات در دولت ناپخته است به همین دلیل نتیجه مطلوب و خوبی ندارد؛ اقتصاد جامعه به یک ضوابط و قوانین اساسی و پایدار نیاز دارد تا بتواند آرامش داشته باشد. زمانی کارهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری در جامعه صورت می‌گیرد که اقتصاد پایدار باشد و در حالت ناپایداری آرامش اقتصادی شکل نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: دولت باید بر اساس مطالعات و بررسی مسائل اقتصادی به تصمیم‌گیری اقدام کنند، هم‌اینک اقتصاددانان باتجربه زیادی داریم که در طیف‌های سیاسی مختلف فعالیت می‌کنند و رهبری نیز در این زمینه به نامه‌ای که به رئیس‌جمهور نوشته شد اشاره کردند.

مهدی چمران تصریح کرد: دولت باید در تصمیم‌گیری اقتصادی بسیار قوی وارد شود و بر روی آن ایستادگی کنند، زیرا تنها با تغییر وزیر به جای نمی‌رسد و اگر بخواهد همین تفکر سیاسی در اقتصاد حاکم باشد، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز هیات وزیران با توجه به اینکه رییس‌جمهور در سفر سریلانکا است، به ریاست معاون اول رییس‌جمهور و با حضور وزرا تشکیل شد.

وی با اشاره به مباحث اجرایی و موضوعات جاری مورد بحث و مصوبات در جلسه هیات دولت افزود: به منظور نظارت موثرتر بر بازار قانون، تعزیرات حکومتی لایحه اصلاحیه ارایه کرده بود که در کمیسیون حقوقی دولت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهادری جهرمی ادامه داد: امروز هیات وزیران با قید دو فوریت با این لایحه موافقت کرد تا برای مجلس شورای اسلامی ارسال شود و به فرایندهای رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی سرعت داده شود؛ هم بتواند ضمانت اجرایی محکومیت‌ها و مجازات‌های سازمان تعزیرات حکومتی را تقویت کند و هم نظارت مؤثرتری داشته باشد و هم اینکه احیاناً گرانفروشی و احتکار که از موارد تخلفات و جرایم تعزیرات است، مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087510

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش واردات کالا و تخصیص ارز باید تغییر کند