Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:37:14 GMT

اولین گیم‌پلی از عنوان Cyberpunk 2077 منتشر شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۸۸۲۷

اولین گیم‌پلی از عنوان Cyberpunk 2077 منتشر شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره کمپانی CD Projekt Red اولین ویدئوی گیم‌پلی از عناون Cyberpunk 2077 را منتشر کرد. این ویدئو که برای اولین بار در شبکه اجتماعی Twitch به اشتراک گذاشته شد و در طی چند ساعت در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلفی بازنشر شد تا این ویدئو بتواند برای چند ساعت بیشترین بازدیدکننده را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اولین گیم‌پلی منتشر شده از این بازی ویدئویی بسیار تأثیرگذار بود و از چندین ویژگی این بازی RPG مهیج علمی-تخیلی پرده‌برداری کرد.

ویدئوی تازه منتشر شده از Cyberpunk 2077 از گیم‌پلی دموی منتشر شده در کنفرانس مطبوعاتی CD Projekt در E3 و Gamescom امسال گرفته شده‌اند. این ویدئو اولین مرحله از این بازی را نمایش می‌دهد که دو شخصیت V و یار او، Jackie برای پیدا کردن یک سایبورگ فرستاده می‌شوند. در میان این مأموریت V است که بسیاری از رازهای عنوان Cyberpunk 2077 برای علاقمندان به عرصه بازی‌های ویدئویی مشخص می‌شود. در ابتدای مأموریت، V و Jackie وارد یک مبارزه با تفنگ می‌شوند. در این جنگ با اسلحه‌های گرم متوجه می‌شویم که این بازی یک بازی شوتر اول شخص هم می‌تواند باشد. شخصیت قابل کنترل این بازی می‌تواند از قابلیت Bullet Time استفاده کند. این قابلیت صحنه را آهسته می‌کند و شخصیت اصلی با تسلط کامل به صحنه می‌تواند نشانه‌گیری و شلیک کند. قابلیت Bullet Time ابتدا در بازی Max Payne استفاده شده بود. جنگ‌های با اسلحه Cyberpunk 2077 هم شبیه Call of Duty: Black Ops طراحی شده‌اند که می‌تواند محبوبیت آن را دوچندان کند.

نکته جالب و شاید جذابترین نکته درباره عنوان Cyberpunk 2077 جهان باز آن است. بر خلاف قابلیت‌های Max Payne و Call of Duty این بازی با جهان باز (Open-world) طراحی شده است. جهان باز بودن در عناوینی مانند GTA V، The Witcher و عنوان محبوب The Elder Scroll: Skyrim دیده می‌شد که آن‌ها را به عناوینی محبوب در بین همه عناوین مطرح دنیای بازی‌های ویدئویی تبدیل کرده است. در خلال مأموریت‌های اصلی که برای شخصیت اصلی در نظر گرفته شده، چندین مأموریت جانبی (side quest) برای پیش بردن داستان بازی در نظر گرفته شده است که این مأموریت‌های جانبی می‌توانند Cyberpunk 2077 را جذابتر کنند.

گفتنی است، تاریخ عرضه رسمی Cyberpunk 2077 مشخص نشده است اما کمپانی تولید کننده آن قصد دارد این عنوان را برای PS4، Xbox One و Microsoft Windows آماده کند.

در ادامه می‌توانید گیم‌پلی منتشر شده از عنوان Cyberpunk 2077 را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

گیم‌پلی رسمی Cyberpunk 2077 منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم کن فیلم‌های بین‌المللی دیگری را به بخش‌های مختلف این دوره اضافه کرد که انیمیشن میشل آزاناویسیوس با عنوان «گرانبهاترین محموله‌ها»، فیلم «دانه انجیر مقدس» محمد رسول‌اف و «لولا» اولیور استون از جمله آنها هستند.

«گران‌بهاترین محموله‌ها» از رمان پرفروش ژان کلود گرومبرگ به همین نام اقتباس شده و داستانش در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. این اولین انیمیشنی خواهد بود که در بیش از یک دهه گذشته - پس از «والس با بشیر» آری فولمن در سال ۲۰۰۸ - وارد بخش رقابتی کن شده است.

آزاناویسیوس فیلمنامه را با گرومبرگ نوشته و الکساندر دسپلات آهنگساز برنده اسکار موسیقی فیلم را ساخته است. صداپیشگی این انیمیشن را بازیگر مشهور فرانسوی ژان لویی ترینتینان، گریگوری گدبوآ و دومینیک بلان بر عهده دارند.

آزاناویسیوس از اعضای ثابت کن است و در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ برای اولین بار «هنرمند» و «تغییرپذیر» را در بخش رقابتی داشت و «کوپه» هم فیلم افتتاحیه سال ۲۰۲۲ بود.

«دانه انجیر مقدس» جدیدترین فیلم محمد رسول‌اف هم به بخش رقابتی افزوده شد. وی پیش از این با فیلم‌های «دست‌نوشته‌ها نمی‌سوزند» و «لرد» (با عنوان خارجی «مرد صداقت») در بخش نوعی نگاه کن حضور داشت.

امانوئل پارپو رومانیایی با فیلم «سه مایل تا پایان دنیا» برای اولین بار وارد بخش مسابقه می‌شود.

در بخش کن پرمیر «ماریا» ساخته جسیکا پالود درباره زندگی تراژیک ماریا اشنایدر بازیگر «آخرین تانگو در پاریس» ساخته برناردو برتولوچی با بازی آناماریا وارتولومی و مت دیلون و فیلم گائل مورل با عنوان «زندگی کن، بمیر، دوباره متولد شو» افزوده شده است.

در بخش نمایش ویژه «یک فیلم ناتمام» لو یه فیلمساز چینی درباره همه‌گیری، «عاشقان سینما» آرنو دپلشن با بازی متیو آمالریک، «لولا» الیور استون، درباره رییس جمهور برزیل و «زننده» تودور جیورجیو دیگر فیلم‌های افزوده شده به کن امسال هستند.

«کنت مونت کریستو» ساخته الکساندر دلا پاتلیر و متیو دلاپورته با بازی پیر نینی به بخش خارج از رقابت اضافه شد.

اولین فیلم کارگردانی سلین سالت با نام «نیکی» فیلمی بیوگرافی از نیکی دو سن فال هنرمند فرانسوی-آمریکایی، «وقتی نور می‌شکند» رونار رونارسون و «جریان» جینتس زیلبالودیس هم به بخش نوعی نگاه افزوده شده‌اند.

کد خبر 6086129

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • مهدی فضائلی این دستخط رهبری را برای اولین بار منتشر کرد /عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز...
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد