Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:03:10 GMT

پدر بی رحم نازنین زهرا دختر 3 ساله مرندی در تهران دستگیر شد + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۸۹۲۴

پدر بی رحم نازنین زهرا دختر 3 ساله مرندی در تهران دستگیر شد + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پدر سنگدل مرندی که پس از ضرب و جرح فرزند خردسالش و انتشار تصاویر وی در فضای مجازی متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس مرند در مخفیگاهش در تهران دستگیر شد.

حجم ویدیو: 8.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

سرهنگ کاظم دهقانی فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر ضرب و جرح دختر بچه ۳ ساله اش از سوی همسرش و نیز انتشار تصاویر آن در شبکه‌های مجازی، بلافاصله این موضوع، در دستور کار کارآگاهان پلیس Police شهرستان مرند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به طلاق مادر این کودک از همسرش و نیز اختلافات خانوادگی آن اشاره و بیان کرد: با تلاش کارآگاهان درکمترین زمان، کودک خردسال پیدا و با دستور قضائی به اداره بهزیستی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به متواری بودن پدر سنگدل، گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ‌های موجود موفق شدند مخفیگاه متهم را در تهران شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم، وی را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خاطر نشان کرد: مادر این کودک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تکذیب کلیه مطالبی که از وی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده به خاطر رسیدگی سریع و به موقع پرونده و بازگرداندن کودک خردسالش از اقدامات پلیس و مقامات قضائی شهرستان مرند تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ دهقان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم شهرستان مرند با پلیس، اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه جرم Crime ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

سرنوشت وحشتناک مریم و شبنم  در خیابان های شوم تهران!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای شوم مرد عرب بر سر 2 دختر جوان! + عکس

شهادت یک جوان در چهارمین روز سربازیش

فیلم لحظه شلیک به خزائی و فرار قاتل خونسرد در خیابان شلوغ + جزییات

اتفاقی شوک آور قبل از حجله رفتن عروس خانم! +عکس

این 2 مرد ایرانی با ریش های بلند را می شناسید؟! / آنها اقدام شومی داشتند! + فیلم

تجاوز وحشیانه به دختر 12 ساله  در خانه پدری / 3 شیطان لباس های او را کندند و ... + عکس

زن مطلقه به خانه مرد آشنا رفت و دیگر برنگشت ! + عکس

عروس چند ماهه ام دور از چشم پسرم با مردان غریبه سروسر داشت !

مرد شیطان صفت روی بدن زینب 17 ساله با تتو یادگاری نوشت! + تصاویر

جسد زنانه با لباس ورزشی را می شناسید؟! / در بابلسر پیدا شد

سرنوشت وحشتناک مریم و شبنم در خیابان های شوم تهران!

حمید با 3 مرد سراغ زن 20 ساله همسایه رفت! / در عید قربان رخ داد

پشت پرده اخبار نیت شیطانی مردان عراقی برای زنان ایرانی!

تجاوز عجیب خانم مسافر به راننده مرد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police جرم Crime انتظامی تهران شهرستان کودک آزار دستگیر شد عکس دختر ایران حوادث تهران تصاویر قاضی روزنامه مرد زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر ۱۱ ساله در اسلامشهر تهران / متهم تحت تعقیب قراررگرفت

به گزارش صدای ایران به نقل از ایلنا، سردار علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: بهمن ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، دختر 11 ساله‌ام پس از اینکه از مدرسه تعطیل شده دیگر به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است؛ نگرانم بلایی سر او آمده باشد لطفا کمک کنید.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود راهی مدرسه موردنظر در شرق تهران شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که 2 نفر از اراذل و اوباش با خودروی خود پس از تعطیلی مدرسه برای دختر 11 ساله مزاحمت ایجاد کرده و پس از فریب، اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند.


رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا دختر 11 ساله را به اسلامشهر ببرند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: اقدامات گسترده کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه متهمان که متوجه شده بودند پلیس آگاهی آنها را زیرنظر دارد دختر بچه را در خیابان رها کردند و از صحنه جرم گریختند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی دختر 11 ساله به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهمان تحت تعقیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند
  • دندانپزشک قلابی با گواهینامه جعلی در رشت دستگیر شد
  • ربودن دختر ۱۱ ساله در اسلامشهر تهران / متهم تحت تعقیب قراررگرفت
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش مشهور در شرق تهران
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط اراذل و اوباش در تهران
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش در شرق تهران
  • خودروی سرقتی در توقیف پلیس اراک
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • کشته شدن دختر 21 ساله در شلیک اشتباه پلیس / دایی نگار کریمیان : مامور انتظامی اصلا ايست نداد