Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:53:25 GMT

ایمیل های کلینتون توسط شرکت چینی هک شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۸۹۵۰

ایمیل های کلینتون توسط شرکت چینی هک شد

تهران- ایرنا- یک رسانه آمریکایی به نقل از یک مقام آگاه خبر داد که ایمیل های «هیلاری کلینتون» رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توسط یک شرکت چینی هک شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روزنامه واشنگتن اگزماینر، یک منبع آگاه که نامی از او برده نشده به نشریه دیلی کالرآمریکا فاش کرد که ایمیل های کلینتون توسط یک شرکت چینی مستقر در واشنگتن هک شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع آگاه همچنین به دیلی کالر گفته است که این شرکت چینی که متعلق به دولت این کشور است، دسترسی همزمان به سرور ایمیل ها کلینتون داشته و از آن ها کپی گرفته است.
این منبع اگرچه نامی از این شرکت چینی نبرد اما ادعا کرد که نام آن محفوظ است.
به نوشته واشنگن اگزماینر، «لوئی گوهمرت» عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا ماه گذشته در یک جلسه استماع گفت که بازرسی کل جامعه اطلاعاتی آمریکا دریافته بود که بیشتر ایمیل های کلینتون به یک عامل خارجی که ارتباطی با روسیه نداشته ارسال شده است.
گوهمرت همچنین گفت که مقام های وقت اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) با وجود آنکه از طریق بازرسی کل از این موضوع آگاه شده اند، هیچ اقدامی در این زمینه نکرده اند.
هک سرور ایمیل کلینتون که حاوی بسیاری از اطلاعات طبقه بندی شده بوده و مشخص کرد که وی از ایمیل شخصی برای امور دولتی استفاده می کرده، تنش های سیاسی بسیاری را در آمریکا برانگیخت که دامنه آن تا امروز نیز کشیده شده است.
شبد**9416**1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي هيلاري كلينتون آمريكا چين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه در گفتگو با فارس از ابراز پشیمانی برخی چهره‌های فعال که در ایام اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی»  به خارج از ایران رفته بودند، خبر داده است.

به گفته این منبع آگاه برخی از این چهره‌ها همچنین درخواست‌های را مستقمیا و یا با واسطه برای بازگشت به ایران مطرح کرده‌اند.عدم توفیق در موضوعات کاری، حس فریب خوردن از اپوزیسون خارج نشین و اختلافات و از هم گسیختگی ضدانقلاب، سبب ناامیدی، پشیمانی، احساس سرخوردگی و برخی بیماری‌های روحی در این چهره‌ها شده است.

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • چین خطاب به آمریکا: تلافی می‌کنیم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران