Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران درمجلس بابیان اینکه کابینه دولت از استحکام هویتی درهمراهی با استراتژی تعیین شده برای رسیدن به اهداف موردنظر برخوردار نیست،گفت: دولت برای رسیدن به اهدافش نیازمند همراهی دو قوه دیگر و نهادهایی است که به نوعی در اداره کشور موثر هستند.

محمدرضا نجفی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته دولت در خصوص اقدامات انجام شده از سوی دولت به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: رویکرد و جهت گیری دولت متناسب با اقتضائات و ضرورت های کشور است اما در مواجهه با مشکلات و بحران هایی که با آن مواجه هستیم باید دولت راهکارهایی برای درمان ارایه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه راهبرد استراتژی دولت مبتنی بر مدیریت همین گونه بحران ها و رفع علت ها است، اظهار داشت: جهت گیری دولت جهت گیری درستی است اما دولت در عمل و در به نتیجه رساندن استراتژی اش دچار ضعف است.

 

نجفی تصریح کرد: یکی از دلایل این ضعف این است که بعضا کابینه دولت از آن استحکام نظری و هویتی در همراهی با این استراتژی برخوردار نیست یا آمادگی لازم برای انجام این کار را ندارد.

 

این نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: البته بخشی از ضعف دولت نیز به محیط دولت برمی گردد و واقعیت این است که دولت به تنهایی قادر به انجام این ماموریت بزرگ نیست و اگر می خواهد این استراتژی و راهبرد را پیش ببرد نیازمند همراهی دو قوه دیگر، دستگاه ها و نهادهایی است که به نوعی در اداره کشور موثر هستند.

 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید خودش را بازسازی کند، گفت: اگر همه به کمک دولت بیایند قطعا دولت می تواند در به سرانجام رساندن راهبردها و استراتژی هایش موفق باشد.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت استان همدان مجلس عید قربان اردبیل واقعه غدیر غدیر پایتخت گردشگری کشورهای اسیایی اجلاس ۲۰۱۸ استیضاح محمدرضا نجفی مجلس دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شوراها یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی شهر و روستا هستند.

مسلم مرادی امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بروجرد، اشترینان و ونایی که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراها در شهر و روستا، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: شوراها برخاسته از مردم‌سالار دینی هستند و در این راستا باید کار مردم را در اولویت قرار داد و دغدغه‌های آنها تبدیل به مصوبه و اجرا شوند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نقش شوراها در پیشبرد امور شهرها و روستاها بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: مصوبات شورا باید قوی و برای رفع مشکل باشد تا گرهی از مشکلات باز کند.

مرادی بیان کرد: شوراهای اسلامی باید در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت افراد نخبه و صاحب‌ نظر برای پیشبرد اهداف استفاده کنند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا هستند.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی است.

در این مراسم، از اعضای شورای اسلامی شهرهای بروجرد، ونایی، اشترینان، سرهنگ خوانساری و سرباز وظیفه‌ای که هفته گذشته به زنانی که در خیابان خودروی آنها دچار مشکل شده بود، کمک کردند و پاکبانی که در بارندگی‌های اخیر جان چند حیوان را نجات داد، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم