Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک آلمانی تیم فوتبال استقلال معتقد است نباید دنبال بهانه برای شکست مقابل السد قطر بود.

مارکوس نیومایر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از شکست سه بر یک استقلال مقابل السد قطر اظهارداشت: اصلا تصور نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نیمه دوم 3 گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: می‌دانم نتیجه خوبی کسب نکردیم، اما باید به فکر آینده باشیم. هواداران از ما به خوبی حمایت کردند و باید پاسخ این حمایت‌ها را می‌دادیم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. امیدوارم بازی‌های بعدی جبران کنیم.

هافبک آلمانی تیم استقلال در خصوص شانس کم تیمش برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید به اتفاقات فوتبال امیدوار بود. ما دنبال بهانه نیستیم و نتیجه خوبی نگرفتیم، اما قطعا کادرفنی آنالیز خواهد کرد که چرا چنین نتیجه‌ای رقم خورده است. باید آنقدر تلاش کنیم و بجنگیم تا به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال نیومایر السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم

دریافت 85 MB

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی پس از باخت برابر شمس آذر اظهار کرد: بازیکنانم برای بازی در برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتند.

کد خبر 6093641

دیگر خبرها

  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم