Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@01:10:36 GMT

اجیر کردن مزدور برای کتک زدن خواستگار

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۹۱۲۱

صراط:

دختر جوانی وقتی دید خواستگار سابقش برای او مزاحمت ایجاد می‌کند دو مرد قوی هیکل را برای کتک زدن خواستگارش اجیر کرد.

به گزارش جوان هفته گذشته بود که پسر جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: دو مرد قوی هیکل که اجیر شده دختر مورد علاقه‌اش بودن او را به شدت کتک زدن و تلفن همراهش را سرقت کردند.

وی گفت: مدتی قبل با دختر جوانی به نام آرزو آشنا شدم و همراه خانواده‌ام به خواستگاری‌اش رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود چند ماه بعد مراسم ازدواجمان را برگزار کنیم که آرزو از ازدواج با من پشیمان شد و حلقه نامزدی مرا پس داد. خیلی تلاش کردم او را راضی کنم با من ازدواج کند تا اینکه امروز با من داخل خیابان قرار ملاقات گذاشت با هم حرف بزنیم. وقتی سر قرار رفتم به جای آرزو، دو مرد قوی هیکل به سراغم آمدند و مرا به شدت کتک زدند و تهدید کردند آرزو را فراموش کنم. آن‌ها در نهایت تلفن همراه مرا به زور گرفتند و فرار کردند.

پس از طرح این شکایت مأموران آرزو را احضار و از وی تحقیق کردند. وی در ادعایی گفت: چند ماه قبل با فرشید آشنا شدم و او هم به خواستگاری‌ام آمد، اما مدتی بعد متوجه شدم او معتاد به مواد مخدر گل است. به همین دلیل حلقه نامزدی‌اش را پس دادم و خواستم مرا فراموش کند، اما او هر روز مزاحم من می‌شد و حتی مرا تهدید به اسیدپاشی کرد. به همین دلیل دو نفر را اجیر کردم تا او را بترسانند که دیگر مزاحم من نشود.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این شکایت مأموران در تلاشند تا با دستگیری دو مرد اجیر شده زوایایی پنهان این حادثه را بر ملا کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خواستگاری کتک زدن پلیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، فریبا ولی‌پور در خصوص تامین مسکن طرح جوانی جمعیت، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت در بحث طرح جوانی جمعیت، اهدای مسکن به خانواده‌های دارای سه قلو و چندقلوست.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در آخرین جلسه قرارگاه جمعیت و با تاکید استاندار وقت واگذاری زمین با اولویت‌ خانواده‌های دارای سه قلو بود و در این خصوص راه و شهرسازی لرستان این مهم را نیز در اولویت قرار داد.

ولی‌پور بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و توپوگرافی در برخی از شهرهای استان با کمبود زمین مواجه هستیم و در این راستا راه‌ وشهرسازی لرستان قول داد که در بهار امسال این مشکل تامین زمین برای طرح جوانی جمعیت محقق شود.

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها اجرایی دارای زمین‌هایی هستند که نیازمند تغییر کاربری بوده و چنانچه این مهم محقق شود بخشی از مشکلات تامین مسکن برای جوانی جمعیت برطرف خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، تصریح کرد: با توجه به شرایط توپوگرافی لرستان، ایجاد شهرک و یا شهرک جدید ضروری است و امیدواریم با همکاری استاندار لرستان و راه و شهرسازی استان مشکل تامین زمین برای این خانواده‌ها مرتفع شود.

وی در خصوص طرح نفس و حمایت از مادران باردار، گفت: در لرستان ۱۳۲ نفر از مادران باردار از انجام سقط انصراف دادند و تعداد تولدهای تحت عنوان "نفس" در استان هفت مورد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده