Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@21:49:53 GMT

زن سرطانی در دام مرد بی شرم! + عکس

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۹۲۲۵

زن سرطانی در دام مرد بی شرم! + عکس

رکنا: بدهی و اعتماد زیاد به شوهر، زنی را که برای کمک به خانواده به دستفروشی رو آورده بود را روانه زندان کرد.

مددجو به دلیل عجز از پرداخت 4 فقره چک در بازداشت است. وی به دلیل تامین نیازهای معیشتی به دستفروشی پرداخته و برای این منظور از بنادر قشم و گناوه البسه با قیمت مناسب‌تر تهیه و در بازار Store هفتگی به فروش می‌رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل درگیری زیاد دست چک خود را تحویل همسر داده و همسر ایشان بار را از فروشندگان تحویل و به جای ایشان چک صادر می‌کرده است.

وی چند فقره چک از مددجو بدون اطلاع ایشان به سرقت Stealing برده و به جای ایشان چک صادر کرده که در سررسید آن به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت آن نبوده است.

دو فقره محکومیت مددجو در خصوص چک‌هایی بوده است که توسط همسر به سرقت رفته، یکی از آن‌ها در حق آقای «الف» که همسر مددجو خودرو خریداری کرده و چک داده و در سررسید آن چک برگشت خورده که مددجو از کم و کیف ماشین خریداری شده بدون اطلاع است و چک بعدی هم در حق آقای «ب» بوده است که همسر مددجو برنج به صورت چکی خریداری و در موعد پرداخت توانایی پرداخت نداشته است.

چک سوم مربوط به خانوم «ش» بوده که مددجو جهت تهیه البسه برای فروش یک وام به مبلغ 60 میلیون ریال به ضمانت خانم «ش» می‌گیرد و حدود 40 میلیون آن را پرداخت و مابقی آن را به دلیل مشکلات مالی از پرداخت هر ماه ناتوان ولی بعد از سررسید اقساط به ضامن پرداخت می‌کرده در واقع ایشان عنوان کردند که وام خود را پرداخت اما چون مستنداتی ندارند به پرداخت 20 میلیون ریال محکوم شده‌اند.

چک چهارم هم در حق آقای «ف» که مددجو از ایشان یک دستگاه خودروی پراید جهت تهیه البسه خریداری کرده که در موقع سررسید آن به دلیل مشکلات مالی و فصلی بودن کار توان پرداخت آن را نداشته و آن را فروخته و بدهی‌های دیگر خود را پرداخت کرده است.

مجموع بدهی مددجو مبلغ 348 میلیون ریال بوده که حدود پنجاه درصد آن یعنی مبلغ 150 میلیون ریال آن توسط خیرین پرداخت و مبلغ 60 میلیون ریال هم توسط نمایندگی استان تامین و زندانی Prisoner یاد شده در حال حاضر با مبلغ 138 میلیون ریال از بند آزاد خواهد شد.

این خانم 40 ساله که صاحب 4 فرزند تحت تکفل است به گواهی مدارک پزشکی موجود در پرونده او گرفتار عوارض سرطان تخمدان است اما به دلیل عدم تامین وثیقه جهت مرخصی و تهیه تاییدیه پزشکی قانونی در خصوص تایید بیماری ایشان علی‌رغم مشکلات جسمانی از ابتدای خرداد ماه سال جاری در بند حضور دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای شوم مرد عرب بر سر 2 دختر جوان! + عکس

شهادت یک جوان در چهارمین روز سربازیش

فیلم لحظه شلیک به خزائی و فرار قاتل خونسرد در خیابان شلوغ + جزییات

اتفاقی شوک آور قبل از حجله رفتن عروس خانم! +عکس

این 2 مرد ایرانی با ریش های بلند را می شناسید؟! / آنها اقدام شومی داشتند! + فیلم

تجاوز وحشیانه به دختر 12 ساله  در خانه پدری / 3 شیطان لباس های او را کندند و ... + عکس

لیلا دور از چشم شوهرش با پسر صاحبخانه خلوت می کرد!

انگشت قطع شده یک مرد در بیمارستان گم شد! / درملارد رخ داد !

نقشه شوم زن شیطان صفت برای راننده تاکسی ! + عکس

دختر ۱۲ ساله تهرانی خودش را دار زد!

زن مطلقه به خانه مرد آشنا رفت و دیگر برنگشت ! + عکس

عروس چند ماهه ام دور از چشم پسرم با مردان غریبه سروسر داشت !

مرد شیطان صفت روی بدن زینب 17 ساله با تتو یادگاری نوشت! + تصاویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قشم بازار Store سرقت Stealing زندانی Prisoner پزشکی سرطان زندان شوهر عکس مرد زن سرطانی عکس تصاویر دختر حوادث ایران مرد زن انتشار روزنامه پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش قدس آنلاین، مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، گفت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۴.۰۸۴ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که این مبالغ نشان دهنده رشد تسهیلات ازدواج به میزان ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در ادامه تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۱.۵۵۴ همت تسهیلات قرض الحسنه فرزند به متقاضیان پرداخت شده است که نشان دهنده ۲۳ درصد رشد بابت تسهیلات فرزندآوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال ۱۴۰۱ تا تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، تعداد ۵۰۰ هزار و ۵۵۶ نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد، ۴۴۱ هزار و ۷۶۷ نفر به مبلغ ۳۳.۴ همت تسهیلات دریافت کرده اند.

صحابی با اشاره به آمار وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی تا تاریخ ۰۹/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ تعداد ۱.۳۳۰.۷۹۵ نفر متقاضی جهت اخذ تسهیلات مزبور به بانک‌های عامل مراجعه کردند که از این تعداد، ۴۶۱.۴۴۲ نفر (در حدود ۳۵ درصد) بنا به دلایل درج شده در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک موردنیاز، نداشتن وثایق قابل‌قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و....، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف می‌باشند.

براین اساس، حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۶۹،۳۵۳ نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۷۹۳،۷۳۲ نفر (در حدود ۹۱ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۴‏‏‏‏‏‏/۲۶۶ هزار میلیارد تومان شدند.‏‏

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد