Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیات مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه ریزی طرح آمایش آموزشی و ساماندهی اساتید حق التدریس تشکیل شده و صلاحیت علمی و عمومی اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شد . به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا رهایی در چهاردهمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه ریزی برای ارتقا کیفیت و استانداردسازی آموزش برای جذب هر چه بیشتر دانشجو، کاهش فاصله کیفی بین واحدها، افزایش اعتبار مدارک تحصیلی و ارتقا دانشگاه در سطح دانشگاه‌های معتبر ملی و بین المللی از اهداف همایش معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به بکارگیری شورا‌های فعال در سطح معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی افزود: شورای سنجش و پذیرش، شورای برنامه ریزی، شورای گسترش، شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کمیسیون موارد خاص و کمیته انتظامی بدوی و تجدیدنظر از جمله شورا‌های فعال هستند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل هیات مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه ریزی طرح آمایش آموزشی و ساماندهی اساتید حق التدریس خبر داد و تاکید کرد: صلاحیت علمی و عمومی اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی مورد ارزیابی قرار گرفت.

رهایی همچنین با اشاره به ساماندهی اعضای هیات علمی اظهار داشت: با اعضای هیات علمی بالای ۷۵ سال، بازنشسته و نیمه وقت اتمام همکاری شد و طرح تعاون استانی اعضای هیات علمی به منظور کاهش هزینه‌ها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارزیابی به زودی راه اندازی می‌شود، گفت: فرم و سوالات استاندارد برای ارزیابی آموزشی طراحی شده و ارزیابی آموزشی اساتید در هر نیمسال تحصیلی از طرف دانشجویان و گروه آموزشی صورت می‌گیرد و ادامه ارزیابی واحد‌ها براساس معیار‌های اعلامی انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه در کشور‌های توسعه یافته، اساتید دانشگاه‌ها همواره در ارتباط تنگاتنگ با صنعت برای حل مشکلات جامعه هستند، افزود: موفقیت دانشگاه‌های کمبریج، استنفورد و برکلی در ایجاد سرمایه ۱۵ میلیارد دلاری از توسعه شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند الگوی خوبی برای دانشگاه‌های کشور ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شرایط کنونی و آینده کشور، لازم است تدوین برنامه‌های درسی میان رشته‌ای مرتبط با نیاز‌های تولیدی، خدماتی و اشتغال کشور (بر مبنای نیازها، مسائل، چالش‌های علمی، فناوری و توسعه‌ای کشور) و اجرای آن‌ها در دانشگاه، در اولویت واحد‌های دانشگاهی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاون آموزشی دانشگاه آزاد مرکز جذب اساتید حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور

به گژارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد فاطمی نماینده منتخب مردم بابل در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تبریک و افتخار از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز کشور به لحاظ نظامی و دستاورد‌های علمی، پژوهشی و اختراعات نخبگان و تولیدات محصولات علمی در مجامع بین‌المللی دارای اقتدار و صاحب نفوذ است.

وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و خواهان رفاه اجتماعی و معیشتی هستند. دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت مدیران جهادی به جامعه کمک کرد. لازم است از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در پویایی و شکوفایی این مملکت استفاده بهینه کرد.

نماینده منتخب بابل به رشادت‌ها و ایثار ملت در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم اشاره کرد و گفت: مردم همیشه پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند. شهداء دارای کرامت هستند مهمترین اهداف و فعالیت مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم و دانشگاهیان است.

فاطمی بیان کرد: الگو پذیری از سیره حضرت علی(ع) و در فعالیت‌های اجرایی کشور بسیار حائز اهمیت بوده و رعایت این سیره می‌تواند نگین درخشان حکمرانی باشد. احقاق حق حقوق شهروندی برای معیشت مردم یک تکلیف است.

وی عنوان کرد: شهرستان بابل یکی از مهم‌ترین مراکز علمی و فرهنگی بوده و از ظرفیت علمی بالایی برخوردار است. در ایجاد و گسترش رشته‌های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بابل تلاش کرده و به اتفاق همکاران مجلس از حقوق شهروندی کارکنان و هیئت علمی دفاع و برای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی بابل و دانشگاه و مراکز آموزشی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار