Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم برايتون از رقابت هاي جام اتحاديه انگليس کنار رفت.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، کريس هاتن که پيش‌تر در برابر منچستر يونايتد و ليورپول فرصت کافي به عليرضا جهانبخش و برخي خريدهاي جديد خود نداده بود، در برابر ساوتهمپتون ترکيبي متفاوت به ميدان فرستاد، اما در پايان ناکام بود. سه‌شنبه شب تيم برايتون از دور دوم مسابقات جام اتحاديه انگليس رو در روي ديگر تيم ليگ برتري ساوتهمپتون قرار گرفت و به دنبال کسب پيروزي برابر اين تيم و صعود به مرحله بعد مسابقات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين ديدار به جهت حضور فيکس عليرضا جهانبخش در ترکيب برايتون اهميت ويژه‌اي براي ايرانيان داشت. هافبک تازه وارد برايتون که با 25 ميليون يورو گران‌ترين نقل و انتقال باشگاه هم شناخته مي‌شود، براي اولين بار از ابتدا در ترکيب تيمش قرار مي‌گرفت. وي در جدال هفته اول با واتفورد در نيمه دوم وارد زمين شد اما در ديدار با منچستر به طور کامل بر روي نيمکت نشست و در جدال با ليورپول تنها 16 دقيقه فرصت بازي پيدا کرد تا جام اتحاديه اولين فرصت 90 دقيقه جهانبخش در تيم جديدش باشد.
اما برايتون در اين ديدار برتري محسوسي نسبت به حريف نداشت و حتي مي‌توان گفت که کفه ترازو در مسابقه هم به سمت ساوتهمپتون سنگيني مي‌کرد. در نهايت هم اين تيم توانست با گل دقيقه 88 چارلي آستين مقابل ياران جهانبخش به برتري برسد و به مرحله بعدي EFL cup صعود کند. برايتون در هفته سوم مسابقات ليگ برتر انگليس در خانه ميزبان فولام است و به دنبال پايان دادن به ناکامي خود در دو بازي اخير است.

اسطوره بايرن مونيخ در يک ديدار دوستانه، با آليانز آرنا و هوادارانش وداع کرد. دو تيم بايرن مونيخ و شيکاگو فاير در يک ديدار به مناسبت بزرگداشت باستين شواين اشتايگر در ورزشگاه آليانز مونيخ به مصاف هم رفتند. شوايني نيمه اول براي شيکاگو فاير و در نيمه دوم براي بايرن مونيخ به ميدان رفت. تمام بازيکنان بايرن مونيخ به احترام او پيراهن 31 بر تن کردند. صحنه هاي هيجان انگيز و تاثيرگذاري در استاديوم رقم مي خورد. مطابق انتظار، بايرن مونيخ برتر ميدان بود و در هر دو نيمه نيز گلزني کرد. در دقيقه 41، گورتسکا که احساس ناراحتي مي کرد، از بازي خارج شد و توئيتر بايرن مونيخ نوشت اميدواريم مصدوميت او جدي نباشد. در نيمه دوم بازيکن اصلي بايرن مونيخ و با تجربه ها، کساني که سابقه بازي با شوايني را داشتند براي اين تيم وارد زمين شدند. نکته عطف و جالب بازي، گلزني باستين شواين اشتايگر در دقيقه 83 براي بايرن مونيخ بود. او گل چهارم اين تيم را به ثمر رساند.
 بازي در حالي با نتيجه 4-0 به پايان رسيد که شوايني در نيمه اول براي شيکاگو فاير و در نيمه دوم براي بايرن مونيخ بازي کرد. در دقيقه 83، او گل چهارم باواريايي ها را به زيبايي به ثمر رساند. وي پس از بازي خطاب به هواداران بايرن مونيخ گفت: هواداران عزيز بايرن؛ من يکي از شما هستم و هميشه خواهم بود. بازي در اينجا و در کنار بازيکناني که با آنها موفقيت هاي بزرگي کسب کرده بودم، احساس فوق العاده اي داشت. خوشحال شدم دوباره آنها را ديدم. بهترين بخش دوران ورزشي من مربوط به کسب جام ها نبود بلکه ديدن شادي در چشمان شما بود. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حذف برايتون خداحافظي شواين اشتايگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی