Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری این جشنواره اظهار داشت: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تبریز یک اتفاق خوب است؛ چرا که ما باید فرهنگ رفتن به سینما و دیدن فیلم‌های خوب را از سن کم در کودکان مان نهادینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی محرمی افزود: در جریان برگزاری این جشنواره، 10 فیلم اصلی اکران خواهد شد و در کنار آن، پنج فیلم ماندگار تاریخی در حوزه کودک و نوجوان در فضاهای باز شهری به طور رایگان اکران می شوند.
معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت حضور بخش خصوصی در برگزاری چنین جشنواره‌هایی گفت: هر روز 2 فیلم در مجتمع فرهنگی و هنری 29بهمن، موسسه سینمایی «الف» اکران می شود.
وی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های دولتی در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: همکاری فقط در مساعدت‌ مالی نیست، بلکه همیاری‌های معنوی نیز بسیاری ضروری است.
دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان نیز درباره زمان برگزاری جشنواره و اکران فیلم‌ها گفت: شنبه دهم شهریور سال جاری مراسم افتتاح این جشنواره همزمان با اکران رایگان یکی از فیلم‌ها برگزار می‌شود و جشنواره تا 14شهریور ادامه می یابد
طاهر فرنود افزود: هر روز دو فیلم در سانس‌های ساعت 18 و 20 اکران خواهند شد و بلیط‌ها به قیمت 10هزار تومان از سایت اینترنتی Eblit.com قابل خریداری است که برای خریدارهای جمعی نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده است.
وی همچنین درخصوص بخش جنبی این جشنواره گفت: نمایشگاه کودک و نوجوان برای معرفی فعالان فرهنگی و آموزشی در مجتمع سینمایی الف برپا خواهد شد که در این بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ما را یاری می کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی تیم درنای تبریز با نتیجه ۲ بر صفر به تیم شهرداری الف مراغه غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز تیم فولاد ظفر بناب با نتیجه ۲ بر صفر در برابر شهرداری مراغه به پیروزی رسید و به مقام سوم دست یافت.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی استان یه مدت سه روز و با حضور ۴۰ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم در مراغه برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها ۳۸ بازی انجام دادند.

این رقابت‌ها در بزرگداشت ۱۶ آذر روز مراغه در میدان والیبال ساحلی شهرداری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر