Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اقدامی جنجالی قانون جدید مهاجرت ایالت متحده را اجرا کرد که طبق آن فرزندان مهاجران از والدینشان جدا شدند. این اقدام با واکنش شدید سازمان‌های حقوق بشری روبه‌رو شد، اما این اعتراض‌ها نتوانست جلوی این اقدام شرم آور ترامپ را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیلمی که از خانواده یکی از مهاجران در فرودگاه جرج بوش شهر هیوستون در ایالت تگزاس منتشر شده، بار دیگر انتقادها علیه ترامپ برای جدا کردن فرزندان از پدر و مادرشان را تشدید کرده است.

در این فیلم پسری که ماه‌ها از پدر و مادرش به دلیل قانون جدید مهاجرت جدا شده بود و پس از مدت‌ها به والدینش برگردانده شده است، مادرش را نمی‌شناسند. 

بیشتر بخوانید: نژادپرست‌ترین رئیس جمهور آمریکا + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   جدا کردن فرزندان از والدین توسط ترامپ + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بیشتر از سانحه رانندگی خانواده کین؛ وقتی پرستار بچه‌ها در نقش یک ناجی ظاهر می‌شود!

پرستار فداکار، فرزندان هری کین را در سانحه رانندگی نجات داد.

طرفداری | پرستار فرزندان هری کین، با حفظ خونسردی و کنترل دقیق ون مرسدس، از بروز یک فاجعه جلوگیری می‌کند.

به گزارش سان، روز گذشته یک پرستار بریتانیایی به خاطر نجات جان فرزندان ستاره فوتبال هری کین در یک تصادف سه خودرو مورد تقدیر قرار گرفت. این تصادف در ساعت 5:15 بعد از ظهر در نزدیکی شافتلارن، در جنوب مونیخ رخ داد. راننده جوانی که با یک رنو در حال دور زدن در تقاطع بود، با قسمت جلویی خودروی حامل کودکان کین برخورد کرد و هر دو خودرو را به سمت یک لندرور در حال حرکت چرخاند.

نقش کلیدی پرستار در نجات جان فرزندان هری کین

در این لحظه حساس، پرستار 24 ساله فرزندان کین با حفظ آرامش و خونسردی فوق‌العادۀ خود، کنترل ون مرسدس 100 هزار پوندی را به دست گرفت و با مهارتی مثال زدنی، خودرو را متوقف کرد. این اقدام سریع و دقیق او مانع از برخورد شدیدتر مرسدس با رنو خارج از کنترل و لندرور شد و جان فرزندان کین را نجات داد. البته این پرستار جوان در هنگام تصادف وحشت‌زده می‌شود اما در کسری از ثانیه و با حفظ آرامش، شجاعت و اقدام به موقعی که در مهار خودرو داشت، جان سه کودک ستاره انگلیسی را از خطر مرگ نجات داد. یک منبع به روزنامه سان دراین‌باره گفت:

پرستار خانواده کین کار فوق‌العاده‌ای برای محافظت از کودکان انجام داد. هیچ‌کدام از این اتفاقات تقصیر او نیست. او در حال رانندگی در جاده‌های آلمان بود و حق تقدم داشت. این راننده آلمانی بود که مسیر او را قطع کرد و به او برخورد کرد.

وضعیت فرزندان هری کین پس از حادثه

ایوی هفت ساله، ویوین پنج ساله و لوئیس سه ساله، فرزندان کین، برای معاینات بیشتر به بیمارستان در آلمان منتقل شدند. خوشبختانه هیچ آسیبی به آنها وارد نشد و پس از معاینات اولیه از بیمارستان مرخص شدند. همسر کین و بچه ۷ ماهه آنها در ماشین نبودند. راننده رنو که یک زن ۲۰ ساله بوده، ممکن است با جریمه‌ای حدود ۱۵۰ پوند مجازات شود، اما اگر کسی آسیب می‌دید ممکن بود با سه سال حبس روبرو شود. اگر پرستار بچه با سرعت بیشتری در حال رانندگی بود قطعا تصادف شدیدتر می‌شد و نجات بچه‌ها ممکن نبود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • چند فرزندی نقطه مقابل بحران تک‌ فرزندی
  • والدین کنترل‌گر و دردسر عظیم فرزندان
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب ۵۷ با حسرتی که «هنیه» بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب 57 با حسرتی که «هنیه» بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب 57 با حسرتی که «هنیه » بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود
  • سالار‌های کوچک؛ دغدغه‌های بزرگ
  • سالارهای کوچک؛ دغدغه‌های بزرگ
  • جزییات بیشتر از سانحه رانندگی خانواده کین؛ وقتی پرستار بچه‌ها در نقش یک ناجی ظاهر می‌شود!