Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و مسئول پرونده سؤال از رئیس جمهور، با بیان این که پرونده رئیس جمهور به قوه قضائیه نرفته است، گفت: جلسه سؤال از رئیس جمهور، فقط مثل همان کارت زردهایی بود که مجلس شورای اسلامی به وزرا می دهد.

احمد امیرآبادی فراهانی  در خصوص شائبه مطرح شده پیرامون ارجاع پرونده طرح سؤال از رئیس جمهور به قوه قضائیه، اظهار داشت: پرونده سؤال رفت قوه قضائیه نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار شد نمایندگان مستندات شان در خصوص 5سؤال مطرح شده از رئیس جمهور در مورد استنکاف از قانون را به هیئت رئیسه مجلس ارائه دهند و بعد در این خصوص، معاونت قوانین مجلس هم بررسی های لازم را می کند و بعد تصمیم می گیریم.

مسئول پرونده طرح سؤال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ماده 217 آیین نامه مجلس شورای اسلامی در این زمینه ابهام دارد و به همین جهت نمی توان به صورت قطعی گفت که پرونده سؤال از رئیس جمهور به قوه قضائیه می رود.

امیرآبادی گفت: اگر پرونده سؤال از رئیس جمهور، به قوه قضائیه نرود، این مسئله در همین جا تمام می شود؛ مثل کارت زردی که وزرا از مجلس گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بر فرض هم که این پرونده به قوه قضائیه برود، به دیوان عالی نمی رود، و فقط به یک شعبه می رود و این مثل تحقیق و تفحص هایی است که می فرستیم و بررسی می شود.

خبرانلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است