Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، انجمن کارگردانان آمریکا این خبر را روز سه شنبه ۲۸ آگوست یک روز پس از آن اعلام کرد که انجمن بازیگران آمریکا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ را به عنوان تاریخ برگزاری ۲۶مین دوره جشن سالانه خود و انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا روز ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰ را به عنوان تاریخ ۳۱مین دوره مراسم خود تعیین کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آکادمی‌علوم و هنرهای سینمایی نیز اخیرا اعلام کرده بود که مراسم اسکار در سال ۲۰۲۰ دو هفته زودتر در تاریخ ۹ فوریه برگزار می‌شود و البته این تغییرات قوانین که ایجاد بخش جنجالی فیلم منتخب مردم و محدود کردن پخش تلویزیونی به مدت سه ساعت قسمتی از آن‌ها هستند. در واکنش به کاهش میزان اعتبار مراسم و نگرانی بابت تماشاگرانی که از تعداد رو به رشد جوایز تلویزیونی خسته شده‌اند اعمال می‌شود. این موضوع در نتیجه منجر به آن شده که اتحادیه‌های‌ هالیوود دوره زمانی فصل جوایز سال ۲۰۲۰ را کوتاه تر کنند.

انجمن کارگردانان آمریکا مکان برگزاری مراسم سال ۲۰۲۰ را اعلام نکرد. هفتاد و یکمین دوره جوایز انجمن کارگردانان آمریکا ۲ فوریه ۲۰۱۹ در سالن ری دالبی درهالیوود برگزار می‌شود.

در آخرین دوره جوایز انجمن کارگردانان آمریکا، گی یرمو دل تورو جایزه بهترین دستاورد کارگردانی را برای فیلم «شکل آب» بدست آورد که در ادامه توانست جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اسکار را نیز از دیگر رقبا برباید.

جایزه انجمن کارگردانان آمریکا یکی از مهم ترین و برترین شاخص‌ها از نظراسکار است.

این جایزه از سال ۱۹۴۸ تا کنون تنها در ۷ مورد با اسکار مغایرت داشته است. آخرین تفاوت این دو به سال ۲۰۱۳ و جایزه بهترین کارگردانی بن افلک برای فیلم «آرگو» در انجمن کارگردانان آمریکا بر می‌گردد که در جوایز اسکار حتی نتوانست نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی شود.

کد خبر 4388238 فاطمه حامدی خواه

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکار سینمای آمریکا هالیوود مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی عزت الله انتظامی سینمای مستند کنسرت موسیقی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان فیلم کوتاه سریال ایرانی مرضیه برومند جشنواره فیلم سلامت جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است

فاطمه ستاری نوید در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد :۳۰ اردیبهشت ماه بدلیل ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳ روز ملی جمعیت نامگذاری شده است وطبق ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت مکلف هستیم برنامه های متنوعی داشته باشیم.

وی یادآورشد: روز ۳۰ اردیبهشت ماه روز اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت در ۷ بخش نخبگان، رسانه، خانواده ها، سازمان‌های های مردم نهاد، مدیران، موسسات و شرکتهای خصوصی و دستگاه اجرایی خواهد بود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان تصریح کرد: همه علاقمندان می توانند در هر بخش که احساس می کنند در رویداد می توانند حائز رتبه شوند آثار و مستندات خود را به استانداری تحویل دهند و اگر بخواهند بصورت کشوری شرکت کنند باید به سایت ستاد جمعیت مراجعه کنند.

ستاری نوید ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه پایش و ارزیابی تمام علاقمندان و کسانی که در این زمینه زحمت می کشند خواهد بود بگونه ای که بتوانیم برترین ها را انتخاب کنیم و این کار جهت محقق شدن ابلاغ سیاست های رهبر انقلاب اسلامی است که تاکید بر افزایش نرخ باروری، افزایش جمعیت و افزایش جمعیت دارند و با اینگونه برنامه ها باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین مردم خواهیم شد.

کد خبر 6092930

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان