Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@04:35:48 GMT

اجرای ۵۸ طرح آب و فاضلاب در دوگنبدان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۰۱۶۸

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در آیین کلنگ زنی و بهره برداری از طرح‌های شهرستان گچساران در پنجمین روز از هفته دولت با بیان اینکه ساخت مخزن ۲ هزارو ۵۰۰ متر مکعبی کوی کارکنان دوگنبدان در کم شدن افت فشار و تامین آب شرب این مناطق نقش موثری داردافزود: اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال(۲۵۰ میلی متر لوله فولادی) مربوط به این مخزن نیز همزمان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی لدنی‌نژاد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری این مخزن را بیش از ۴۹ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تلاش می‌شود این طرح به زودی بهره برداری شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۸ طرح اصلاح، توسعه شبکه، تاسیسات آب و فاضلاب در شهر دوگنبدان توسط ۵۸ پیمانکار در حال انجام است.
لدنی با بیان اینکه از این تعداد طرح ۴۰ طرح توسعه شبکه فاضلاب و مابقی طرح‌ها نیز در زمینه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب است گفت: شرکت آب و فاضلاب در سال‌های اخیر گام‌های موثری در زمینه توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب شهر‌های استان برداشته و در هر گوشه از شهر‌های استان شاهداجرای طرح‌های آب و فاضلاب استان هستیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد طرح های آب و فاضلاب توسعه شبکه بهره برداری از طرح های آب دوگنبدان خط انتقال آب لدنی نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی رستوران در بام اصفهان با رویکرد احترام به طبیعت و بهره‌مندی از این فضای بکر به بهره‌برداری رسید.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات ویژه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در راستای توسعه ظرفیت‌های ویژه غذایی و گردشگری در اصفهان اظهار کرد: مجموعه کافه و رستوران در بام اصفهان یکی از اقدامات ویژه برای توسعه ظرفیت‌های بکر گردشگری و غذایی در این مجموعه است که با مساحتی بالغ‌بر ۶۳۰ مترمربع در مدت زمان ۳ ماه اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار نفر ساعت اقدام عمرانی، فنی و تخصصی انجام شده است که پس از ۳ سال تعطیلی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: گردشگرپذیرکردن نقطه ایستگاه دوم تله‌کابین صفه همراه با توسعه خدمات غذایی از مهم‌ترین شاخصه‌های این پروژه است.

ساکت ادامه داد: ارتقای خدمات در بلندترین نقطه شهر، توجه به برند مقصد در نقطه خاص با خدمات متفاوت و استانداردسازی سطوح خدمت در مجموعه صفه حتی در ارتفاع از دیگر ویژگی‌های مهم این پروژه است.

وی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت می‌کند، گفت: توجه به اصالت ایرانی در طراحی این مجموعه غذایی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.

ساکت اضافه کرد: گودبرداری و آواربرداری کف رستوران و کف محوطه بیرونی به متراژ ۴۰۰ مترمربع، تغییر کامل کف رستوران به سنگ فرش کوهستانی به مساحت ۴۰۰ متر مربع، تهیه ۱۵۰ متر کناف و اصلاح وضعیت سقف به مساحت ۲۴۰ متر مربع، خریداری کالای سفارشی لوستر مطابق با طراحی به تعداد ۱۲۰ عدد، کابل‌کشی و سیم‌کشی اتصالات برقی به طول ۲۰۰۰ متر، رنگ‌آمیزی کامل سقف محوطه داخلی از طریق ۴۵۰ کیلوگرم رنگ عایق، رنگ‌آمیزی محوطه‌های سقف، شیروانی، آشپزخانه، محوطه داخلی و خارج با ۱۰۰۰ کیلوگرم رنگ و رنگ‌آمیزی حدود ۲۰۰۰ متر سطوح مختلف از دیگر اقدامات شاخص عمرانی انجام شده در مجموعه غذایی آراکولانژ است.

کد خبر 748805

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان