Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در سینما گلشن بجنورد اعلام شد.

طاهر خرمی، مدیر مرکز ایده با بیان این که در این جشنواره  از دهم تا پانزدهم هر روز دو فیلم اکران می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:  دهم شهریور فیلم های «وای آمپول»  به کارگردانی «علیرضا محمودزاده» و «قهرمان کوچک»،  به کارگردانی «نیکولاس بری» و یازدهم شهریور «آهوی پیشونی سفید» به کارگردانی  «سید جواد هاشمی» و «لالا کن»  به کارگردانی «محمدرضا حاجی غلامی» در سینما گلشن بجنورد اکران  خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: «سیمین» به کارگردانی «مرتضی آتش زم زم» و «پرنسس طلسم شده»  به کارگردانی «آرتیوم لوکیچوف»، در زمره فیلم هایی است که  دوازدهم شهریور برای علاقه مندان اکران می شود.

 

خرمی، فیلم های «سوم شخص غایب»، ««تپلی»، «ال کلاسیکو» و «دوچ»  را از دیگر فیلم های در نظر گرفته شده برای کودکان اعلام کرد و اظهارداشت: این فیلم ها به ترتیب در سیانس های 18 و 20  و در روزهای سیزدهم و چهاردهم  ماه جاری در سینما گلشن بجنورد به نمایش در خواهند آمد.

 

مدیر مرکز ایده، خاطرنشان کرد: دو فیلم شهر موش ها و کلاه قرمزی و پسرخاله نیز پانزدهم ماه جاری در دو سیانس 16 و 18 به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان و  علاقه مندان به  فیلم های کودک و نوجوان اکران خواهد شد.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مجلس استان همدان دولت غدیر اردبیل حسن روحانی مسجد عید قربان روحانی سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان مرکز ایده فیلم های کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم

اکران «آسمان غرب» با استقبال پرشور مخاطبان و حواشی حضور بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # بازیگر سینما ، سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • (ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • باز هم سال سینمای کمدی؟