Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قهرمان وزنه‌برداري کشورمان گفت: با تمريناتي كه داشتم و ركوردهايي كه زده بودم به شكستن اين ركورد 19 ساله اميدوار بودم.
به گزارش خبرگزاري فارس، سهراب مرادي قهرمان وزنه‌بردار کشورمان در بازي‌هاي آسيايي در حاشيه مراسم استقبال از قهرمانان به هنگام بازگشت از جاکارتا به پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان گفت: رويداد بعدي براي وزنه برداري رقابتهاي قهرماني جهان است که همچنان با انگيزه هستم تا بتوانم براي ايران اسلامي افتخار آفريني کنم و براي کسب افتخار از هيچ کوششي کوتاهي نمي کنم و مي جنگم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قهرمان بازي هاي آسيايي اظهار داشت: براي کسب قهرماني در اين رويداد مهم چهار ماه مداوم را در تمرينات و اردوها سپري کردم و با انگيزه و با هدف بوديم چرا که به اهميت مدال اين بازي ها به منظور جايگاه ايران در رده بندي مدال ها آگاه بوديم. خدا را شاکرم که پرچم ايران باز هم توسط وزنه برداران به اهتزاز در آمد.
اين قهرمان پيرامون رکورد شکني در حرکت يکضرب خاطرنشان کرد: با تمريناتي که داشتم و رکوردهايي که زده بودم به شکستن اين رکورد نوزده ساله اميدوار بودم حتي براي دو ضرب هم تصور مي کردم رکوردشکني کنم چرا که اين وزنه ها را در تمرينات زده بودم اما انشالله در مسابقات بعدي رکورد خودم را مي شکنم.
سهراب مرادي در پايان قهرماني در بازي هاي آسيايي را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اين مدال را در ويترين افتخاراتم خالي داشتم و خوشحالم که اين افتخار هم براي کشورم بدست آمد. براي شادي مردم و به افتخار کشورم باز هم وزنه مي زنم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد

کاروان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکوی اول قرار گرفت. پیش از این هم آزادکاران ایران بر قله آسیا ایستاده بودند.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان عنوان نخست را با ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به خود اختصاص داد.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب 200 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های قرقیزستان با 144 امتیاز و ژاپن با 142 امتیاز دوم و سوم شدند.

اسامی مدال‌آوران به شرح زیر است:

طلا: سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم  هادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم

نقره: پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم

برنز: امیر ده‌بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین