Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@14:17:41 GMT

برگزاری نمایشگاه عطر سیب منتفی شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۱۱۶۵

برگزاری نمایشگاه عطر سیب منتفی شد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نمایشگاه عطر سیب امسال برگزار نمی‌شود. ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ اجتماعی تهران نظرات

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های محرم متفاوت از سال‌های قبل در تهران خواهد بود، اظهار کرد: در همین زمینه مدیریت شهری به‌عنوان تسهیل‌گر اقدام خواهد کرد و شرایط را برای برنامه‌های هیئت‌های مذهبی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در همین زمینه و در راستای ارادت شهروندان تهرانی به سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) مراسم‌هایی تحت عنوان خیمه‌های عاشورایی با حضور هنرمندان در 22 منطقه تهران برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص زمان برگزاری مراسم خیمه‌های عاشورایی گفت: این مراسم‌ها در دهه اول ماه محرم در 22 بوستان بزرگ هر منطقه برگزار خواهد شد و در این زمینه شهرداری تهران تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است.

حق‌شناس بیان کرد: در این برنامه‌ها تلاش می‌شود تا با زبان هنر و هنرنمایی هنرمندان عاشورا را معرفی کنیم و قطعاً شهروندان تهرانی از این نوع برنامه‌ها استقبال خواهند کرد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌ریزی‌های دیگر مدیریت شهری در ایام محرم گفت: در این زمینه مدیریت شهری بیشتر به‌عنوان یک تسهیل‌گر عمل خواهد کرد و تلاش می‌کند با شرایط لازم بستر را برای حضور هیئت‌های مذهبی فراهم کند.

حق‌شناس در پایان درباره برگزاری نمایشگاه عطرسیب گفت: امسال بنایی برای برگزاری نمایشگاه عطر سیب نداریم چراکه اعتقاد داریم، حمایت‌های اینگونه باعث شائبه‌دار شدن حرکت هیئت‌های مذهبی می‌شود.

انتهای پیام/*

R1491/P1014142/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمات عزاداری در سراسر استان گیلان توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری  خواهند پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز خواهند داشت.

مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه‌زنی امروز از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های برگزار می شود.

همچنین  امروز ساعت ۱۷ در میدان شهدای ذهاب رشت تجمع عزاداری برپا خواهدشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری نمایشگاه پرمخاطب و ترافیک تهران
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان