Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@05:33:04 GMT

اجرای خیریه «کفخواب» به مدت سه شب روی صحنه می‌رود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۱۷۸۷

اجرای خیریه «کفخواب» به مدت سه شب روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، «کفخواب» عنوان اثر نمایشی است که کارگردانی مشترک آن برعهده سعید زارعی و مهسا علافر است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است از تاریخ ۱۳ شهریورماه به مدت سه شب در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شود.

تهیه‌کنندگی این نمایش بر عهده پردیس تئاتر شهرزاد و موسسه شکوفا است و تمامی عواید این رویداد فرهنگی هزینه تحصیل کودکانی خواهد شد که به عنوان بازیگر در این نمایش روی صحنه می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکانی که در مقام بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند از میان کودکان موسسه شکوفا انتخاب شده‌اند و همگی از علاقه‌مندان به حوزه هنر بوده اند که در یک ماه اخیر به همت سعید زارعی و مهسا علافر برای بازیگری تئاتر تربیت شده‌اند و تمرین کردند.

سجاد افشاریان تنها چهره‌ای است که در مقام بازیگر در کنار این کودکان روی صحنه خواهد رفت.

این اجرای خیریه فقط برای سه شب در تاریخ‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ شهریور روی صحنه می‌رود. تمامی عواید این نمایش خرج تحصیل کودکان موسسه شکوفا خواهد شد.

بعد از نمایش «شرقی غمگین» و «در نیومده بود» این سومین نمایش سعید زارعی و نخستین تجربه کارگردانی مهسا علافر بازیگر سینما در حوزه تئاتر است.

کد خبر 4388282 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه شهرزاد مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی عزت الله انتظامی سینمای مستند کنسرت موسیقی فیلم کوتاه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان سریال ایرانی مرضیه برومند جشنواره فیلم سلامت جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک تئاتر عروسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط اداره‌کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و اررشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر 6092007 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش