Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پس از خروج کريستيانو رونالدو، رئال مادريد به دنبال تقويت خط حمله تيمش، به جذب رحيم استرلينگ فکر مي کند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، رئال مادريد وضعيت وينگر انگليسي سيتيزن ها را به طور جدي دنبال خواهد کرد. پس از خروج کريستيانو رونالدو، رئال مادريد به دنبال تقويت خط حمله تيمش، به جذب رحيم استرلينگ فکر مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکاي اسپورتس، مادريدي ها به جذب استرلينگ علاقه مند هستند. نماينده هايي از اين باشگاه در بازي دوستانه انگليس مقابل اسپانيا حاضر خواهند بود تا بازي استرلينگ را به طور دقيق تر زير نظر بگيرند. استرلينگ در حال حاضر در منچسترسيتي هفته اي 180 هزار پوند دستمزد مي گيرد و قراردادش تا سال 2020 اعتبار دارد. با وجود آنکه سيتيزن ها اخيرا قرارداد دي بروينه و داويد سيلوا را تمديد کرده اند، خبري از تمديد قرارداد استرلينگ نبوده است. در فوريه 2016، زين الدين زيدان گفته بود استرلينگ در کنار هري کين بازيکناني هستند که او هيجان زده مي کنند اما با توجه به گزارش هاي اخير، علاقه رئال مادريد چيزي بيش از علاقه قبلي زيدان به اوست.
- هافبک هلندي و متعصب جالوروسي بار ديگر با رودي گارسيا همکاري خواهد کرد. همانطور که انتظار مي رفت، کوين استروتمن هافبک 28 ساله و هلندي آاس رم راهي فوتبال فرانسه شد، اتفاقي که چندان به مذاق وي خوش نيامد. به گزارش اکانت توييتر باشگاه المپيک مارسي، کوين استروتمن هافبک باشگاه رم با انتقالي به صورت رسمي و با مبلغ 25 ميليون يورو به اضافه پاداش به مارسي پيوست. وي در سال 2013 از آيندهوون به رم پيوسته بود و طي 137 بازي در تمامي رقابت ها موفق به ثبت 13 گل شده بود.
- فاوره به خواسته‌اش رسيد و آلکاسر حداقل براي يک فصل در وستفالن بازي مي‌کند. همان طور که انتظار مي‌رفت، باشگاه بارسلونا تاييد کرد که پاکو آلکاسر، مهاجم 25 ساله اسپانيايي‌اش را به طور قرضي به بروسيا دورتموند واگذار کرده است. به گفته سايت رسمي بارسلونا، دورتموند بابت اين انتقال قرضي 2 ميليون يورو به بارسا پرداخت مي‌کند. پرداخت دستمزد آلکاسر تمام و کمال با دورتموند است و اين تيم بند خريدي اختياري به ارزش 23 ميليون يورو به علاوه 5 ميليون يورو بندهاي پاداشي خواهد داشت که بارسلونا مي‌تواند فعال شدن اين بند را وتو کند. اگر دورتموند، آلکاسر را به طور دائم به خدمت بگيرد، 5 درصد از رقم فروش آتي او به تيمي ديگر به بارسلونا مي‌رسد.
-  رئال مادريد تنها 48 ساعت فرصت دارد تا جانشين کريستيانو رونالدو را معرفي کند. ماريانو دياز مهاجم ليون که قرار بود به سويا برود در يکقدمي پيوستن به رئال مادريد قرار دارد. به نقل از اسکاي باشگاه رئال‌مادريد علاقه‌ي خود به جذب رحيم استرلينگ را تاييد کرده‌است.
- باشگاه بارسلونا با وجود دو روز مانده به پايان نقل و انتقالات لاليگا و لوشامپيونه همچنان شرايط خريد آندره رابيو از پاري سن ژرمن را دنبال مي‌کند.
- باشگاه بوردو رسما به مذاکره با تيري هانري پايان داد. قرار بود مربي سابق تيم ملي بلژيک هدايت تيم فرانسوي را برعهده بگيرد که شروط او مورد قبول باشگاه بوردو قرار نگرفت.
- طبق گزارس رسانه‌هاي فرانسوي نمايندگان ساويچ، مهاجم لاتزيو با سران باشگاه پاري سن ژرمن ملاقات داشته‌اند و اگر مذاکرات طرفين موفق پيش برود او با بودجه‌اي که از فروش گوئدس کسب کرده‌اند تا پيش از فرا رسيدن روز جمعه به قهرمان فرانسه مي‌پيوندد.
- بارسلونا تاييد کرد سرجي سمپر به همراه آبي پوشان ادامه مي‌دهد. بازيکن خط مياني که از چند باشگاه پيشنهاد داشته دوران نقاهت بعد از مصدوميت را سپري مي‌کند.
- باشگاه فنرباغچه به گفته اسکاي اسپورت هيچگونه مذاکره‌اي با موسي سيسوکو بازيکن تاتنهام نداشته است.
- کالچو مرکاتو مي‌گويد باشگاه يوونتوس برنامه انتقال مارسلو به سري آ را پيگيري مي‌کند. رابطه صميمي او با کريستيانو رونالدو سبب شده تا 50 ميليون يورو بودجه کافي براي جذب مدافع برزيلي به نظر برسد.
- جرارد پيکه شايعه پيوستن به منچستريونايتد را رد کرد و اعلام کرد در بارسلونا خوشحال است.
- رونالدو براي خريد باشگاه رئال وايادوليد دست بکار شده و رسانه‌هاي اسپانيايي مدعي هستند او با 30 ميليون يورو در لاليگا باشگاهداري خواهد کرد.
- رئال سوسيه داد براي خريد ساندرو راميرز اقدام کرده است.بازيکن سابق بارسلونا و سويا در برنامه‌هاي اين فصل اورتون جاي ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فوتبال اروپا رئال مادريد رحيم استرلينگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد

دروازه‌بان رئال مادرید به ادعای بارسلونا پاسخ داد.

طرفداری | دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید برای اولین بار در مورد صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو صحبت کرده است.

مهم‌ترین اتفاق ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا در استادیوم برنابئو، بدون هیچ تردیدی مربوط به اواسط نیمه اول این مسابقه می‌شود؛ جایی که لامین یامال ضربه‌ای به سمت دروازه رئال مادرید شلیک کرد که لونین آن توپ را برگشت داد. بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بارسلونا اعتقاد دارند که آن توپ وارد دروازه رئال مادرید شده و داور گل آنها را دزدیده است. این موضوع حتی باعث شد تا خوان لاپورتا هم در بیانیه‌ای آتشین خواستار بررسی این صحنه شده و در صورت اثبات ادعای آنها این مسابقه دوباره تکرار شود. صحبتی که البته با مخالفت کمیته داوران اسپانیا روبرو شد و آنها گفتند که هیچ تصویر یا فیلمی در اختیار هیچ باشگاهی از جمله بارسلونا قرار نمی‌دهند.

آندری لونین که به همراه یامال یکی از چهره‌های شاخص این مسابقه بود در سوالی در رابطه با اینکه آیا توپ بازیکن بارسلونا از خط رد و گل شده است، صحبت کرد و سکوت‌اش را شکست.

توپ لامین یامال گل شد؟

نه.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم