Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@12:29:26 GMT

نام نویسی تاکسی داران در طرح یکپارچه بیمه ضروری است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۲۰۴۴

نام نویسی تاکسی داران در طرح یکپارچه بیمه ضروری است

محمد فتحی بیرانوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع 2 هزار و 300 راننده تاکسی یکهزار نفر تاکنون در این طرح نام نویسی نکرده اند.
وی اظهار داشت: حداکثر عمر مفید ناوگان حمل و نقل عمومی 10 سال برآورد می شود اما چنانچه تاکسی موفق به دریافت گواهی معاینه فنی شود، مدارک خودرو و راننده برای ثبت در این طرح پذیرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: دولت برنامه دارد بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی را بر اساس اطلاعات ثبت شده در این طرح جامع انجام دهد و علاوه بر این احتمال در نظرگرفتن سهمیه سوخت بر اساس این طرح وجود دارد.
فتحی بیرانوند ادامه داد: رانندگان تاکسی که سابقه تامین اجتماعی دارند در صورت عدم نام نویسی در طرح جامع، امکان بیمه جدید نخواهند داشت.
وی اظهار داشت: در صورت فعالیت منظم 2 هزار و 300 تاکسی در سطح شهر، نیازی به حضور مسافربرهای شخصی نیست اما برای ساماندهی این خودروها نیز طرح خط دار کردن آنها توسط شرکت خصوصی طرف قرارداد اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین با توجه به اعتراض رانندگان تاکسی در خصوص افزایش قیمت ها و هزینه های جاری، لایحه اصلاح و افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر ارائه می شود.
فتحی بیرانوند گفت: طرحی به شهرداری خرم آباد برای ارجاع به شورای اسلامی شهر ارائه شده که در صورت تصویب، پرداخت کرایه تاکسی ها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت تاکسی حمل و نقل عمومی شورای اسلامی شهر شهرداری معاینه فنی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم

احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان