Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - این هفته از رقابت‌های لیگ برتر پنجشنبه آغاز می‌شود.

به گزارش وب‌سایت نود، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه با دربی تبریز آغاز می‌شود و در ادامه‌ی این روز پنج بازی دیگر هم برگزار می‌شود. دو تیم پرطرفدار پایتخت استقلال و پرسپولیس هم به خاطر اینکه در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان بروند، بازی‌های این هفته‌ی آن‌ها مقابل حریفان در تاریخ بیست و دوم و بیست و سوم شهریور ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه‌ی 6 بازی هفته‌ی ششم لیگ برتر، تقابل‌های جذابی که این 6 بازی به همراه دارد را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

تقابل با یادی از دو قهرمانی

ذوب آهن اصفهان در حالی این هفته میزبان صدرنشین جدول رده بندی پدیده است که هدایت تیم پدیده بر عهده‌ی "یحیی گل‌محمدی" است. "یحیی" که با 4 برد پیاپی حالا همراه با پدیده صدرنشین لیگ برتر است، روزهای خوبی در اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن داشت. او همراه با ذوب‌آهن در دو فصل پیاپی توانست قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود و سهمیه‌ی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را همراه با این تیم بدست آورد. باید دید ذوبی‌ها که این فصل با "امید نمازی" نتایج قابل قبولی گرفته‌اند و در رده‌ی چهارم جدول رده بندی قرار دارند می‌توانند به روند پیروزی‌های پیاپی پدیده خاتمه دهند یا شاگردان "گل‌محمدی" می‌توانند پنجمین برد پیاپی خود در لیگ برتر را بدست آورند.

"دایی" بدون برد در لیگ

دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در لیگ سیزدهم رقابت شانه به شانه‌ای برای قهرمانی با هم داشتند. شاگردان "علی دایی" در تیم پرسپولیس در بازی‌ای حساس در هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های میهمان شاگردان "حسین فرکی" در تیم فولاد خوزستان بودند. بازی با نتیجه‌ی یک بر یک دنبال می‌شد و کمتر از ۲ دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی باقی مانده بود که ضربه برگشته داده شده‌ی "نیلسون" دروازه‌بان پرسپولیسی‌ها ابتدا به دست "آرش افشین" مهاجم فولاد خورد و بعد از آن، او توپ را وارد دروازه‌ی پرسپولیس‌ها کرد. فولاد با پیروزی در آن بازی به صدرجدول رده بندی رسید. در پایان فصل هم فولادی‌ها با هدایت "حسین فرکی" با ۵۷ امتیاز قهرمان لیگ برتر شدند و و شاگردان علی دایی در تیم پرسپولیس هم با ۵۵ امتیاز نایب قهرمان شدند. شاگردان علی دایی در تیم پرسپولیس در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ چهاردهم هم باید به مصاف فولاد خوزستان می‌رفتند. آن بازی فرصت خوبی بود تا پرسپولیسی‌ها انتقام فصل گذشته را از فولاد بگیرند. بازی تا اواخر نیمه اول بدون گل دنبال می‌شد که "سروش رفیعی" با یک پرتاب چسبیده به محوطه‌ی جریمه صاحب توپ شد و پس از پشت سر گذاشتن یکی از مدافعان پرسپولیس اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ با برخورد به پای "محسن بنگر" مدافع آن روزهای پرسپولیس به شکلی عجیب در درون دروازه‌ی این قرار گرفت. فولادی‌ها یکبار دیگر در نیمه دوم هم توسط "اسماعیل شریفات" به پرسپولیس گل زدند. در دقیقه ۸۵ بازی درحالی‌که پرسپولیس با دو گل از فولاد عقب بود، "رضا نوروزی" مهاجم پرسپولیسی‌ها یک حرکت عرضی را آغاز کرد و یک پاس عمقی داد ولی توپ زیر دستان بازیکن فولاد گیر کرد اما "اکبریان" داور بازی هند نگرفت. "پیام صادقیان" هافبک جوان آن روزهای پرسپولیس از نزدیکی های خط طولی میدان به سمت داور دوید و به‌شدت اعتراض کرد. در نهایت هم در برابر کارت‌قرمز داور ضربه‌ای به او وارد کرد و بعد از آن اتفاق سه ماه محروم شد تا "علی دایی" ضمن باخت دوباره به فولاد، یکی از مهره‌های اصلی خود را هم 3 ماه در اختیار نداشته باشد.

"علی دایی" هیچ وقت در رقابت‌های لیگ برتر موفق نشده در اهواز فولاد را شکست دهد و بدون برد مقابل آن‌ها است. البته "دایی" در جام حذفی همراه با پرسپولیس توانسته از سد فولاد در اهواز بگذرد.

حفظ رکورد یا گرفتن انتقام؟

پارس جنوبی جم در حالی پنجشنبه شب به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود که حضور چند بازیکن اسبق پرسپولیس از جمله "محمد نوری"، "محسن بنگر" و "روح‌الله سیف‌اللهی" در تیم پارس و تقابل آن‌ها با "امیر‌قلعه‌نویی" سرمربی سپاهان بر جذابیت‌های این بازی افزوده است. تقابل "قلعه‌نویی" و "مهدی تارتار" سرمربی پارس که او هم از پرسپولیسی‌های اسبق است، می‌تواند به جذاب‌تر شدن این بازی کمک کند. "قلعه‌نویی و "تارتار" هشت بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند که در این 8 تقابل " تارتار" فقط یکبار به پیروزی رسیده است. با وجود اینکه "تارتار" فقط یکبار مقابل تیم‌های "امیر قلعه‌نویی" به پیروزی رسیده اما در 4 تقابل آخر آن‌ها در لیگ برتر قلعه‌نویی فقط یکبار به پیروزی داشته و تیم‌های "تارتار" در مجموع این چهار بازی توانسته‌اند بیشتر گل بزنند. باید دید "مهدی تارتار" که فصل گذشته در اصفهان اولین برد خود مقابل "امیر قلعه‌نویی" را با نتیجه‌ی 3 بر صفر بدست آورد، می‌تواند آمار خوب چند تقابل آخرش با "قلعه‌نویی" را حفظ کند یا "قلعه‌نویی" انتقام شکست فصل گذشته‌ی خودش مقابل "تارتار" را همراه با دیگر تیم اصفهانی، سپاهان می‌گیرد.

1870

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی پدیده ذوب آهن سپاهان لیگ برتر ایران سایپا ویژه علی دایی امیر قلعه نویی یحیی گل محمدی مهدی تارتار فولاد خوزستان امید نمازی پارس جنوبی جم جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی

215 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901183

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!