Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@18:44:19 GMT

تهیه ۸ هزار سری جهیزیه برای نیازمندان کشور

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۲۱۶۸

تهیه ۸ هزار سری جهیزیه برای نیازمندان کشور

۸ هزار سری جهیزیه با مشارکت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و سپاه پاسداران برای نیازمندان کشور تهیه شد.

 به گزارش قدس آنلاین، معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت دهه ولایت این  ۸ تهیه ۸ هزار سری جهیزیه برای نیازمندان کشورهزار سری جهیزیه برای اهدا به نوعروسان نیازمند تهیه و  به ۱۴ استان کشور ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی خاکسار فهرودی ارزش هر سری جهیزیه را سه و نیم میلیون تومان اعلام کرد. وی افزود: پرداخت وام ۳۰ میلیون ریالی با کمک یکی از بانک قرض الحسنه، بدون بهره و اقساط ۲۴ ماهه به ۲۰هزار نیازمند در شهرستان های کشور از دیگر فعالیت های خداپسندانه امداد مستضعفان آستان قدس رضوی برای کمک به نیازمندان است.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هفته ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در بازدید از یک طرح اشتغال زایی در سبزوار گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات با کمک دولت و مجلس است که امسال ۳۰ هت در این زمینه اختصاص یافته است.   بختیاری افزود: علاوه بر این، در استانداری‌ها نیز تسهیلاتی در اختیار استانداران است که ما از این مسئولان درخواست می‌کنیم در این زمینه به ما کمک کنند.   وی ادامه داد: علاوه بر مددجویانی که قانون مکلف کرده است برای آنها تسهیلاتی اختصاص یابد و دوره مهارتی را نیز فراگیرند، ما به افرادی تا دهک پنجم که نیازمند تسهیلات هستند، کمک خواهیم کرد.   نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امسال در مجلس برای اشتغال‌های خرد ۱۱۰ همت اختصاص یافته که ۳۰ همت برای کمیته امداد و ۲۰ همت نیز برای بهزیستی است.   عنابستانی افزود: بقیه نیز در اختیار صندوق‌های اشتغال استانداری هاست و ما امیدواریم طراحی خوبی برای این میزان تسهیلات انجام شود و شاهد اشتغال بیشتر و پایدارتر در کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی