Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاون گران برتر، هفته تعاون در استان لرستان برگزار می‌شود. ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی آشتاب در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون در استان اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با اعضای تعاونی‌ها، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، بازدید از تعاونی‌ها، دیدار تعاون گران با ائمه جماعات و فرمانداران، افتتاح تعاونی در بخش تولید پوشاک و راه‌اندازی کارگاه آموزشی از برنامه‌های هفته تعاون در استان لرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در هفته تعاون سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاون گران برتر در استان لرستان برگزار می‌شود، در این جشنواره 500 تعاونی شرکت کرده است که 21 تعاونی به‌عنوان برتر انتخاب و تجلیل می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: سه جلد عنوان کتاب و پوستر نیز تهیه و چاپ‌شده است که در بین تعاونی‌های استان توزیع می‌شود؛ با پالایشی که از تعاونی‌های سطح استان صورت گرفته شناسنامه‌دار کردن تعاونی‌ها در دستور کار است.

وی بیان کرد: دو هزار و 214 تعاونی در سطح استان وجود دارد که تا پایان مردادماه وضعیت فعالیتی این تعاونی‌ها مشخص شد؛ 966 هزار و 206 نفر عضو تعاونی‌ها هستند که 737 نفر از آن‌ها ایثارگر و 36 نفر معلول است و اشتغال در بخش تعاونی 20 هزار و 124 نفر است.

آشتاب تصریح کرد: تلاش بر این است که در سال 97 توانمندسازی، ایجاد بستر اشتغال برای افراد جویای کار در تعاونی‌ها فراهم شود همچنین توجه به رشد و توسعه صادرات در تعاونی‌ها و فراهم کردن زمینه اشتغال برای افراد جویای کار در تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 25 تعاونی با 204 نفر عضو به ثبت رسیده است، دو هزار و 400 نفر ساعت آموزش درزمینهٔ مهارت، مدیریتی و حرفه‌ای برای مدیران، اعضا و کارکنان شرکت‌های تعاونی برگزارشده است.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه به مناسبت هفته کار و کارگر، از پنج نفر از کارگران نمونه استان البرز با حضور محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در نماز جمعه کرج تجلیل شد.

هر ساله کمیته‌های استانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اساس یکسری شاخص‌ها اقدام به ارزیابی واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و … می‌کنند و طرح‌های کارآفرینانه، روش‌های افزایش دهنده تولید و بهره وری و امور خلاقانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در نهایت کارگرانی که در این طرح‌ها شرکت داشته باشند ارزیابی و امتیاز دهی شده و از دل آنها افرادی انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند و سپس به صورت کشوری نیز از آنها تجلیل می‌شود که امروز با توجه به حضور معاون وزیر از پنج نفر تقدیر شد.

کد خبر 6089244

دیگر خبرها

  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار