Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:07:38 GMT

ایجاد بازارچه صنایع دستی درشهرستان اهر

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۲۲۸۷

ایجاد بازارچه صنایع دستی درشهرستان اهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  امید شهردار اهر در آیین افتتاح پارک‌های ولایت، آتالار و بهرام آباد اهر که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، گفت: پارک ولایت در سال ۹۱ کلنگ زنی شده بود و از زمان کلنگ زنی تا به حال تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و به جهت گرامیداشت یاد و خاطره کشته شدگان زلزله سال ۹۱ المان زلزله در این پارک تعویه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فاز نخست پارک ولایت در وسعت ۵ هکتار و با هزینه کرد ۱.۵ میلیارد تومان آماده کرده ایم البته زمینی که راه و شهرسازی برای پارک ولایت واگذار کرده ۱۷ هکتار است که با تکمیل فاز‌های بعدی این پارک ۱۷ هکتار در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
شهردار اهر ادامه داد: شهرداری اهر علی رغم اینکه نهادی غیردولتی و مردم است و با وجود این که طی سال‌های گذشته با مشکلات مالی مواجه بوده، ولی شهرداری اهر از خدمات رسانی به مردم دریغ نکرده و نمی‌کند.

امید با ذکر اینکه آسفالت ریزی ۴۰۰۰ تن در نقاط مختلف شهر اهر علی رغم مشکلات و کمبود منابع مالی کم کاری نبود، گفت: شان مردم اهر بیش از این هاست و معتقدیم برای خدمت گذاری به مردم نباید تعلل کرد، این پروژه‌هایی که افتتاح شد تنها کمترین کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم.

وی از تجهیز پارک ولایت به امکانات و تجهیزات مورد نیاز مردم اهر و مسافران در آینده نزدیک خبر داد، بیان کرد: شهرداری اهر برای اجرای فاز‌های بعدی پارک ولایت مصمم است چراکه تکمیل این پارک به لحاظ موقعیت و قرار گرفتن در مسیر گردشگری، می‌تواند در جذب مسافران و گردشگران موثر واقع شود.

شهردار اهر بابیان اینکه زیرساخت‌ها برای ایجاد محل دائمی بازارچه صنایع دستی در پارک ولایت آماده شده است، گفت: هر کسی که علاقه‌مند باشد تا در پارک ولایت کسب و کار در حوزه صنایع دستی یا ... راه اندازی کند شهرداری اهر آماده همکاری است و زیرساخت‌ها را فراهم می‌کند.

عباسی معروفان، عضو شورای اسلامی شهر اهر در آیین افتتاح پارک‌های ولایت، آتالار و بهرام آباد اهر که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت با اشاره به اینکه در راستای اجرای پروژه‌های زودبازده توجه به حوزه گردشگری را در اولویت کاری قرار داده ایم، اظهار داشت: شورای پنجم سعی می‌کند تا با اجرای پروژه‌های زودبازده بتواند در زندگی مردم تاثیرگذار باشد. 

 

انتهای پیام/ش

تجهیز پارک ولایت به امکانات و تجهیزات مورد نیاز مردم اهر و مسافران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه گردشگری مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از واگذاری ۵ اتاق در عمارت ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۸ اردیبهشت در مراسمی که به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان برگزار شد، گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید دارای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است، تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهم‌ترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ارگ کریم‌خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر بسزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود