Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، عادل شاهسونپور افزود: این دوره از رقابت های کشتی از سوم شهریور به مدت سه روز در آبادان برگزار شد.

وی افزود: هشت کشتی گیر سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت ها شرکت داشتند که امیر حسین سارانی و ابوالفضل میرشکار موفق به کسب مدال طلا، محمد علی وظیفه دان و امیرحسین خواجه علی مدال نقره و عرفان خواجه مدال برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت سیستان و بلوچستان کشتی مدال طلا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش مالی ۱۳۳ میلیارد تومانی در لیگ کشتی ایران

سازمان لیگ کشتی به تقویم کاری خود در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد که برگزاری رقابت های مختلف۱۳۳ میلیارد تومان هزینه به همراه داشته است.

به گزارش ایرنا، سازمان لیگ کشتی در سالی که گذشت میزبان ۹ رویداد ملی و بین المللی بود که در مجموع ۳هزار و ۷۲۴ دیدار در رده‌های سنی مختلف را برگزار کرد.

حمید یاری رییس سازمان لیگ در این خصوص بیان داشت: گردش مالی که لیگ کشتی آزاد و فرنگی از جمله برای مربیان، کشتی گیران، دست اندرکاران، هزینه برگزاری مسابقات، اردوها و هزینه های جانبی به همراه داشته است، ۱۳۳ میلیارد تومان بود. به طور قطع برگزاری اینگونه مسابقات در قالب استانی و کشوری رده های سنی مختلف می‌تواند کمک بسزایی در ایجاد انگیزه میان ورزشکاران این رشته به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: مهمترین اهداف لیگ کشتی را می توان گسترش این ورزش در سطح کشور، استعدادیابی و پشتوانه سازی، آموزش و گسترش نیک اخلاقی، ایجاد انگیزه برای کشتی‌گیران، ایجاد درآمد برای کشتی‌گیران و مربیان و جذب حامیان مالی برای این ورزش برشمرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کسب قهرمانی و ۱۲ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران جوان ایرانی
  • ۸ مدال کشتی‌گیران جوان ایران در روز پایانی تورنمنت ترکیه
  • علی‌عسگری: همدلی حلقه مفقوده کشتی تهران بود/ افزایش تعداد کشتی‌گیران استان به ۲۴ هزار نفر
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۶ طلا و یک نقره کشتی‌گیران ایرانی در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در روز دوم تورنمنت ترکیه
  • جوایز کشتی گیران برتر رنکینگ کرواسی پرداخت شد
  • پرداخت جوایز کشتی‌گیران برتر رنکینگ کرواسی
  • گردش مالی ۱۳۳ میلیارد تومانی در لیگ کشتی ایران