Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، امیرالمومنین علی (ع) حداقل دارای ۱۰ ویژگی غیرقابل کتمان هستند که مورد تایید همه مسلمانان و همه فرقه‌های اهل سنت نیز است.
ویژگی‌های که هیچ زن و مرد دیگری صاحب آنها نیست و همه مُعترف به این خصوصیات هستند؛
اینکه حضرت(ع) تنها نوزاد متولد شده در کعبه و خانه خدا هستند، ایشان اولین مرد ایمان آورنده به رسول گرامی اسلام(ص) و تنها داماد پیامبر (ص) و همسر حضرت زهرای مرضیه که نسل پیامبر هم در سلب ایشان قرار گرفت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم‎چنین امیرالمومنین(ع) تنها رزمنده‌ای بود که فاتح خیبر لقب گرفت، صاحب ذوالفقار که فرشتگان برای او سرودند «لافتی الا علی لاسیف الا ذوالفقار» و تنها مومنی که لیلة المبیت به نام او نام گرفت و در جای پیامبر خوابید.
امام علی(ع) تنها پدری است که خداوند فرزندانی همچون حسن(ع) و حسین(ع) را به او عطا کرده است که سید الشباب اهل الجنه هستند.
حضرت(ع) تنها مردی که در جریان مباهله همراه پیامبر بود و در قرآن نفس پیامبر خطاب شد، تنها خلیفه مسلمین که در محراب مسجد و در حین نماز به شهادت رسید، ایشان صاحب غدیر است با هر تفسیری که برای کلمه «مولا» داشته باشند باز هم صاحب روز غدیر فقط حضرت علی علیه السلام است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد گفت:  هزار و ۶۰۰ متر مربع  زمین در قالب توافق برای اتصال بولوار دکتر حسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) در منطقه قاسم آباد تحویل شهرداری شد.

حسین فرهادیان  افزود: بر اساس طرح تفصیلی موجود انتهای بولوار دکتر حسابی باید به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) متصل شود، اما  با توجه به این که زمین‌های آن محدوده در اختیار اشخاص حقوقی بوده؛ این مهم تاکنون محقق نشده است.

وی گفت: با پیگیری.‌های صورت گرفته شهرداری مشهد و توافقات انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مقرر شد زمین‌های انتهای بولوار دکتر حسابی برای اجرای طرح تفصیلی و بازگشایی این بولوار پرتردد در اختیار شهرداری مشهد قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی اتصال بولوار دکتر حسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) به همت شهرداری منطقه ۱۰  بزودی آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳