Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جشن تولد 5 سالگی مجموعه طنز سیاسی- اجتماعی « دکتر سلام» فردا در ورزشگاه امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و تا کنون بیش از 25 هزار نفر برای حضور در این مراسم ثبت‌نام کرده‌اند.

* سورپرایزهای جشن پنج سالگی دکتر سلام

علی صدری‌نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام درباره برگزاری این مراسم گفت: ترکیب میهمانان، سورپرایز است و در حین مراسم شرکت کنندگان با آن روبرو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما معمولاً قبل از مراسم آنها را اعلام نمی‌کنیم ولی در حد کلیات، ما هم سخنران‌های ویژه‌ای برای مراسم داریم، هم بخش‌های طنز متنوعی تولید و طراحی شده است و سعی شده از ظرفیت همه بچه‌هایی که در حوزه طنز در فضای تولید کلیپ شعر و استند آپ و سایر بخش های انقلاب اسلامی کار کرده‌اند، استفاده کنیم.

 

کارگردان مجموعه دکتر سلام ادامه داد: در این جشن از چند چهره مختلف در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ملی تقدیر خواهیم کرد. ما سعی کردیم در جشن امسال مخاطب در هر لحظه‌ای که در سالن حضور دارد با یک اتفاق جدید، شگفت زده شود و مخاطب را دست پر از سالن جشن 5 سالگی دکتر سلام بدرقه کنیم. ما امسال سورپرایز های متنوعی داریم و امیدواریم شرکت کنندگان با انرژی سالن را ترک کنند.

* ایجاد مهدکودک برای رفاه والدین در حاشیه مراسم

برگزار کنندگان  جشن پنج سالگی دکتر سلام در راستای رفاه حال والدین و آن دسته از میهمانانی که به همراه فرزندان خود در این برنامه حضور می یابند، فضایی تحت عنوان مهد کودک در نظر گرفته و تعدادی از جوانان مشتاق، علاقه‌مند و دارای سابقه در این حوزه وظیفه نگهداری فرزندان این عزیزان را بر عهده خواهند داشت.

 

* در نظر گرفتن پارکینک مناسب برای میهمانان

برگزار کنندگان این مراسم همچنین اعلام کردند که برای آن دسته از افرادی که با خودرو و وسیله شخصی به ورزشگاه امام علی علیه السلام می‌آیند نیز پارکینگ مناسب در نظر گرفته شده است.

* راه‌های دسترسی به مراسم

محل برگزاری جشن 5 سالگی مجموعه طنز دکتر سلام انتهای اتوبان ارتش، سوهانک، دانشگاه آزاد، ورزشگاه امام علی(ع) است و علاقمندان می توانند از اقصی نقاط تهران به وسیله مترو خط سه به طرف مترو قائم حرکت کنند.

علاقمندان همچنین با اتوبوس هم می‌توانند خود را به ورزشگاه امام علی برسانند

 

گفتنی است، فقط عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های رسمی با ارائه معرفی نامه از رسانه خود می‌توانند وسایل خود را به همراه خود به محل برگزاری مراسم ببرند.

لازم به ذکر است «دکترسلام» یک مجموعه طنز سیاسی اجتماعی است که در خبرگزاری دانشجو تولید شده و هر هفته دوشنبه‌ها منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به مصدوم با ناراحتی قلبی در ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت:پس از ۳ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به مصدوم ۶۰ ساله دسترسی پیداکردند و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدوم به صورت ایمن به پایین دست کوهستان منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود:فرد مصدوم مردی ۶۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و به دلیل ناراحتی قلبی، هوشیاری خود را از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم