Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛حشمت کوشکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های دولت در استان فارس با عنوان جشنواره خدمت اظهار کرد: برای رفع بیکاری باید آموزش‌های مهارتی را مورد توجه قرار دهیم.

وی اضافه کرد: کشور‌های توسعه یافته به دلیل توجه به آموزش‌های مهارتی به این جایگاه رسیده اند، به همین جهت این رویکرد باید در جامعه به گفتمان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس ادامه داد: نخستین مرکز تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهری، نخستین مرکز آموزش جوار زندان کشور، نخستین مرکز جوار اصناف کشور، نخستین آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ویژه نابینایان در فارس افتتاح شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس به پیگیری طرح ایران مهارت در فارس اشره کرد و افزود: این طرح در سطح استانی با عنوان فارس مهارت و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، فرهنگ آموزش‌های مهارتی در میان دانش آموزان ترویج داده می‌شود و هر دانش آموز تا پایان دوره تحصیل حداقل یک مهارت را می‌آموزد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی هیئت دولت فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال بعد از وقفه‌ای ده ساله، این رقابت‌ها در چهارده شهرستان و منطقه استان آغاز شده است.
فرشید قاسمی افزود: این مسابقات در شهرستان‌ها و مناطق اقلید، سرچهان، ارسنجان، خرامه، سروستان، لارستان، داراب، فیروزآباد، اشکنان، ممسنی، بالاده، شیراز، سپیدان و قیروکارزین برگزار و یا در درحال برگزاری است.
قاسمی گفت: این مسابقات در دوازده رشته شامل: حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، گفتمان مهدوی، انشای نماز، مداحی، دعا خوانی و اذان برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات شیراز با حضور بیش از هزار و دویست دانش آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم نواحی چهارگانه شیراز و به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز به صورت جداگانه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: به دلیل پهناور بودن استان، بین مرحله شهرستان و مرحله استانی مسابقات قران، یک مرحله به نام مرحله چهارده گانه ایجاد شده است تا دانش اموزان مستعد بیشتری در زمینه قرانی شناسایی شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در این مرحله دانش اموزان مناطق همجوار با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت برترین آنها به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود