Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره الهیان نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره سلامت اقتصادی دولت و لزوم مبارزه با فساد اظهار داشت: هفته دولت منتهی است به شهادت شهیدان رجایی و باهنر، این دو شهید بزرگوار نماد پاکدستی، ساده زیستی و مبارزه با فساد هستند و بایدبرای دولتمردان الگو قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بزرگترین چالشی که متاسفانه در حال حاضر با آن مواجه هستیم، فساد اداری و اقتصادی است که برنامه ای جدی برای مقابله با آن مشاهده نمی شود و یا دولتمردان اراده جدی برای مقابله با این نوع فساد را ندارند که این بزرگترین چالش برای اقتصاد کشور محسوب می شود.

الهیان ادامه داد: از زمانی که مقام معظم رهبری منشور مقابله با فساد را خطاب به قوای سه گانه صادر نمودند سال ها می گذرد؛ متاسفانه در طول این سال ها، اهمال و بی توجهی دولت ها به مقوله فساد اقتصادی و اداری باعث ایجاد مشکلاتی شده است که نتیجه آن تضیع حقوق مردم و ایجاد چالش های جدی برای اقتصاد کشور است.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دولتمردان انتظار می رود که برنامه های پیشگیرانه خود را برای مقابله با فساد اقتصادی و اداری ارائه دهند و یکی از اولویت های اساسی آن ها مبارزه با فساد باشد.

وی با بیان این که در حوزه مبارزه با فساد اقتصادی قوای سه گانه باید برنامه های دقیق داشته باشند تصریح کرد: دولت در این زمینه نقش اساسی را ایفا می کند چرا که با انضباط اداری و مالی،به وسیله تنظیم برنامه ای جامع برای پیش گیری از فساد، می تواند تاثیر قابل توجهی را در این راستا بگذارد.

الهیان خاطر نشان کرد: اگر دولت برنامه ای جامع برای انضباط مالی و اداری داشته باشد، هیچ فسادی اتفاق نخواهد افتاد و یا به حداقل خواهد رسید؛ در هفته دولت بهتر است که دولت محترم برنامه خود را برای مقابله با فساد اداری و اقتصادی به پیشگاه ملت ارائه دهد.

انتهای پیام/

108 / 156 زهره الهیان سلامت اقتصادی مبارزه با فساد هفته دولت حسن روحانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سلامت اقتصادی مبارزه با فساد هفته دولت حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان