Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه روحانیت وظیفه دارد کجی‌ها را بیان کند، گفت: روحانیت باید تخلفات را شجاعانه مطرح کند که این‌ها پای روحانیت حساب نشود. ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرنگار تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد مصلی برگزار شد، اظهار داشت: غدیر در تاریخ اسلام و در نگاه مسلمین به ویژه شیعه از جایگاه والایی برخوردار بوده و نقطه عطفی در تاریخ اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دل غدیر پیام‌هایی است که باید این پیام‌ها را بگیریم و به غدیر بیشتر توجه کنیم. نخستین پیام غدیر نگاه به آینده و آینده نگری است. پیامبر اکرم(ص) نسبت به آینده مکتبش که با این همه زحمات آن را به این نقطه رسانده نگران است و دغدغه دارد. اسلام به  مسلمین درس آینده نگری می‌دهد و در روایت داریم که انسان‌های مومن آینده خودشان را می‌بینند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه با فتنه برخورد کردن کار سختی است، گفت: بسیاری از رهبران بزرگ تاریخ وقتی با فتنه داخلی روبرو شدند از پا درآمدند. این علی(ع) بود که با فتنه خوارج برخورد کرد و فرمود: من بودم که چشم فتنه را در آوردم. ولی در فتنه سال 88 شجاعت و بصیرت، آگاهی، درایت و مدیریت رهبری را در آن فضا باید تبیین کرد که چگونه کشور را از یک آسیب جدی نجات داد.

وی ادامه داد: آن فتنه آمده بود بساط انقلاب را جمع کند. کسانی‌که یک وقتی حکم از امام (ره) داشتند اما این فراز و نشیب‌ها واقعیت‌ها را روشن کرد. حالا باید با این‌ها کسی برخورد کند.

آیت الله تقوی تاکید کرد: روحانیت انقلابی این روش‌ها را قبول ندارد که اگر کسی آمد رئیس جمهور شد، وعده داد و عده‌ای هم که برایش رای جمع کردند، استاندار و فرماندار و مدیرکل و وزیر شوند. نه! اگر شایسته‌اند باید حائز این سمت شوند، چون برای ما رای جمع کرده مسئول شود؟ نه!

وی افزود: ما روش مجلسی را که معامله کند و مسائل کشور را با دولت در نظر نگیرد و معامله کند قبول نداریم. چون بسیاری از این نابسامانی‌ها  و آشفتگی‌ها را به پای روحانیت می‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه روحانیت وظیفه دارد کجی‌ها را بیان کند، اظهار داشت: روحانیت باید تخلفات را شجاعانه مطرح کند که این‌ها پای روحانیت حساب نشود. ما روش‌های غلط را قبول نداریم. انقلاب ما بر مبنای فکر و راه و رهنمودهای امام راحل است. امروز هم پشت سر رهبری و رهنمودها و هدایت‌های ایشان هستیم.

وی افزود: البته با همه وجود از مدیران دلسوز حمایت می‌کنیم و پشتیبان نیروهای مخلص هستیم که بسیار هم زیاد هستند. اما انحرافات و کجی‌ها را باید گفت، در انتخابات ها پول نباید حرف اول را بزند.

تقوی با بیان اینکه نباید از دشمنان ترسید، تاکید کرد: ترامپ بی ادب در کاخ سیاهش نشسته است و یک تشر می‌زند. یک مسئول در اینجا آب دهانش خشک می‌شود و رنگ از چهره‌اش  می‌پرد که حالا چه می‌شود؟!

وی ادامه داد: جواب شهدا و مادرانشان را چه می‌خواهید بدهید. ما این روش‌ها را که برخی پست‌ها را برای خودشان یک موقعیتی می‌دانند که برای همیشه بار خودشان و هم حزبی‌هایشان و قوم قبیله‌شان را ببندند. ما این روش‌ها را قبول نداریم، ما خادم و خدمتگزار می‌خواهیم.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: دستگاه حفار مکانیزه (تی‌بی‌ام) شرقی خط دو متروی اصفهان که اوایل دی سال گذشته به ایستگاه طوقچی رسید، در حال حاضر در فاصله ۲۰۰ متری ایستگاه ابن‌سینا قرار دارد و تا یک ماه آینده به این ایستگاه می‌رسد.

سیدمحسن واعظی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت احداث خط دو متروی اصفهان اظهار کرد: این خط به‌طول ۲۴ کیلومتر و ۷۰۰ متر است که در گام نخست با ۱۴ کیلومتر آغاز و احداث ۱۶ ایستگاه از ۲۳ ایستگاه آن نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای کاهش زمان احداث خط دو، دستگاه حفار مکانیزه (تی‌بی‌ام) در دو جبهه شامل جبهه غربی با قطار ۹.۵ متر و دو دستگاه جبهه شمال هفت متر فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح کرد: دستگاه حفار مکانیزه (تی‌بی‌ام) شرقی خط دو متروی اصفهان که اوایل دی سال گذشته به ایستگاه طوقچی رسید، در حال حاضر در فاصله ۲۰۰ متری ایستگاه ابن‌سینا قرار دارد و تا یک ماه آینده به این ایستگاه می‌رسد.

واعظی‌فر با بیان اینکه دستگاه حفار جبهه غربی از ایستگاه شهید حجاری (اول کهندژ) حفاری‌ها را آغاز کرد و پس از گذر از اتوبان شهید خرازی وارد خیابان صاحب‌روضات شد، سپس طبق قول داده شده به ایستگاه آیت‌الله کاشانی رسید، ادامه داد: دستگاه حفار در ادامه مسیر به ایستگاه خلجا (طالقانی) وارد شد.

وی گفت: تی‌بی‌ام شمال از سمت دارک به مرکز شهر در حال پیشروی و اجرا است و اواخر بهمن سال گذشته شاهد ورود (تی‌بی‌ام) به ایستگاه امام حسین (ع) بودیم که امیدواریم با تزریق به‌موقع اعتبارات و منابع مالی فاز نخست خط ۲ متروی این کلان‌شهر در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر 745180

دیگر خبرها

  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • کنایه تند روزنامه جمهوری اسلامی به مهدی نصیری
  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم