Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی گفت:گردهمایی مشترک مدیران کل استانی آموزش و پرورش دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهریور ماه سال جاری در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک، گردهمایی مدیران دانشگاه فنی و حرفه‌ای و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌گردد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، در خصوص برگزاری این مراسم بیان داشت: این گردهمایی در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک دانشگاه فنی و حرفه‌ای و وزارت آموزش ۱۱ شهریور ماه در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مراسم با هدف ایجاد فضای همکاری راهبردی و درازمدت در برنامه ریزی آموزشی و درسی میان بخش‌های ستادی و اجرایی آموزش و پرورش و دانشگاه فنی وحرفه ای، ارائه و بررسی گزارش‌ها و اقدامات انجام شده در خصوص اجرای تفاهم نامه و شناسایی چالش‌ها و اقدامات اجرایی تعهدات متقابل با حضور بطحایی وزیر آموزش و پرورش، باقری قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و معاونین ایشان برگزار خواهد شد.

سلمانی با اشاره به مفاد تفاهم نامه فی ما بین بیان داشت: با توجه به اهمیت وضرورت توسعه وتقویت آموزش‌های فنی وحرفه‌ای ومهارتی در کشور و ایجاد ساز و کار‌های لازم جهت هماهنگی در سیاست گذاری و اجرای صلاحیت حرفه‌ای در راستای سیاست‌های کلی نظام و قوانین برنامه ششم توسعه، تفاهم نامه ذکر شده در ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری امضا شد.

این مدیر مسوول عنوان کرد: تأکید بر حفظ ارتباط پویا بین معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه در تربیت نیروی انسانی متعهد، ماهر، متخصص و کارآمد در سطوح عالی فنی وحرفه ای، ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی، توسعه وتقویت آموزش‌های فنی وحرفه‌ای وکاردانش در نظام آموزش و پرورش ونظام آموزش عالی کشور در راستای اسناد بالادستی، همکاری و مشارکت در دستیابی به کسب دانش و مهارت نیروی کار کشور، به منظور جذب در بازار کار داخلی و بین‌المللی در راستای مفاد قانون جامع آموزش وتربیت فنی، حرفه‌ای ومهارتی کشور و استفاده بهینه از ظرفیت‌های آموزشی طرفین برای نیل به اهداف مشترک از موضوعات اصلی این تفاهم نامه بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی حرفه ای برنامه ریزی آموزشی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه مدارس استان سمنان میزبان آین نمادین زنگ سپاس معلم بودند این مراسم با حضور دانش آموزان در واقع با هدف گرامی داشت مقام معلم متقارن با آغاز برنامه های هفته معلم برگزار شد.

مدرسه ابتدایی دخترانه مهر عظام سمنان لحظاتی قبل میزان مراسم محوری زنگ سپاس معلم با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی بود. مراسمی که به نمایندگی از دیگر مدارس استان سمنان برگزار و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در آن حضور داشتند.

زنگ سپاس معلم به نوعی آغاز برنامه های بزرگداشت مقام معلم در یک هزار مدرس استان سمنان است. مدارسی که ۱۲۵ هزار دانش آموز را در خود جای داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه مراسم زنگ سپاس با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای برنامه های بزرگداشت مقام معلم در سراسر استان سمنان اندیشیده شده است، گفت: یک هزار مدرسه استان میزبان برنامه های هفته معلم است.

سید جمال وزیری با بیان اینکه تقدیر از مقام معلمان و همچنین معرفی و قدردانی از معلمان نمونه استان سمنان یکی از برنامه های شاخص این هفته است، تاکید کرد: ۳۳ معلم در سطح استانی طی مراسمی تجلیل و سه معلم نمونه استانی نیز در وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه بعد از زنگ سپاس معلم، غبارروبی گلزارهای شهدا دومین برنامه شاخص هفته معلم است، افزود: با این برنامه ها، رسماً آیین گرامی داشت هفته معلم در استان سمنان آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به حضور روسای آموزش و پرورش شهرستان های استان در نماز جمعه و گزارش عملکرد این ارگان به مردم را دیگر برنامه هفته معلم یاد کرد و بیان داشت: برپایی میز خدمت در مصلاهای اقامه نماز جمعه از جمله دیگر برنامه های هفته معلم است.

وزیری از برگزاری جشن ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش ها، دیدار با خانواده‌های شهدای معلم و دانش‌آموز و … نیز در استان سمنان خبر داد و افزود: نشاط جمعی برای دانش آموزان در این برنامه ها دیده شده است.

کد خبر 6092857

دیگر خبرها

  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس