Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه منابع و مدیریت امور عشایری خراسان جنوبی از افتتاح ۲۸ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در مناطق عشایری استان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها تعداد ۶۹۲ خانوار عشایری از عواید آن بهره‌مند شدند. ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین حسین‌پور در جمع خبرنگاران از افتتاح 28 پروژه در بخش عشایری خراسان جنوبی در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر16 میلیارد ریال در مناطق عشایری استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه‌ها شامل مرمت و بهسازی چشمه و احداث منبع ذخیره آب، استخر ذخیره آب کشاورزی، مرمت و بهسازی چاه مالداری، احداث آب انبار، تکمیل و تجهیز چاه عمیق، احداث منبع بتنی، مرمت و بازسازی قنات، نصب و راه‌اندازی پنل خورشیدی، احداث حوض انبار، احداث سقاخانه، مرمت و بهسازی استخر سنگی سیمانی و ساختمان اداری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور عشایری خراسان جنوبی گفت: با افتتاح این پروژه‌ها 692 خانوار از عواید آن بهره‌مند می‌شوند.

حسین‌پور بیان کرد: یکی از اهداف این اداره کل تامین نهادهای دامی و نیازهای اساسی جامعه عشایری استان است در همین راستا استان خراسان جنوبی دارای 10 شرکت تعاونی و یک اتحادیه عشایری است که بیش از 10 هزار خانوار را تحت پوشش داشته و بیشتر وظایف آنان در زمینه تهیه و تامین و توزیع نهادهای دامی، وسایل، تجهیزات و مواد مورد نیاز اعضا و طراحی و تدوین و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی و عمرانی است.

وی افزود: شرکت‌های تعاونی استان سال گذشته بیش از8 هزار 278 تن آرد، 24 هزار و 215 تن جو و 4 هزار و 855 تن کنسانتره توزیع کرده‌اند همچنین در راستای فراگیر کردن بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر و بیمه کشاورزی شرکت‌های تعاونی به عنوان کارگزار بیش از یک هزار و 794 نفر از عشایر (بیمه اجتماعی) و 29 هزار و 813 راس دام (بیمه دام) را تحت پوشش بیمه قرار دادند.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند