Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@15:22:24 GMT

مهران به مناطق آزاد تجاري و صنعتي پيوست

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۴۱۳۸

مهران به مناطق آزاد تجاري و صنعتي پيوست

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - نماينده مردم ايلام ، مهران ، چرداول ، سيروان ، ايوان و ملشکاهي در مجلس شوراي اسلامي از موافقت نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با کليات ايجاد هشت منطقه آزاد تجاري و صنعتي که مهران نيز جزو اين مناطق است، خبر داد.

سلام اميني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: امروز نمايندگان مجلس به بررسي لايحه پيشنهادي ايجاد هشت منطقه آزاد تجاري و صنعتي و 12 منطقه ويژه اقتصادي پرداختند که پس از راي گيري اکثريت نمايندگان ملت با کليات الحاق اين مناطق به دايره شمول مناطق آزاد و ويژه اقتصادي موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: پس از اين مرحله نمايندگان مجلس جزييات لايحه مورد نظر را مورد بررسي قرارد داده و نکته نظرات خود را در اين مورد لحاظ خواهد کرد.
وي يادآور شد: تلاش هاي دامنه داري در سال هاي اخير براي جلب نظر نمايندگان مجلس به منظور موافقت آنان با پيوستن مهران به مناطق آزاد صورت گرفت که خوشبختانه امروز اين رايزني ها و تلاش هاي مجموعه نمايندگان استان ، استاندار و ساير مديران اجرايي نتيجه داد.
اميني تاکيد کرد: تصويب کليات راه را براي ايجاد منطقه آزاد در مهران هموار کرده و اصل موضوع نيز در اين مورد موافقت نمايندگان ملت با کليات آن بوده است.
وي ابراز اميدواري کرد استان ايلام در سايه تصويب منطقه آزاد تجاري مهران بيش از پيش در مسير پيشرفت و توسعه بويژه از نظر مراودات تجاري و بازرگاني قرار گيرد.
مهران در 85 کيلومتري ايلام حدود 200 کيلومتر با عراق مرز دارد و سالانه حدود 2 ميليارد دلار کالاي ايراني از اين مرز وارد اين کشور مي شود.
6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد