Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر بعد ناامید شدن مجلس از انجام اصلاحات در کابینه دولت توسط رئیس‌جمهور باید شاهد کشیده شدن پای وزرای بیشتری به مجلس باشیم. بعد از برکناری وزیر کار و وزیر اقتصاد این روزها پرونده استیضاح چند وزیر دیگر کابینه روحانی در دستور کار مجلس است. از سوی دیگر نمایندگان مجلس روز گذشته از پاسخ‌های روحانی هم قانع نشدند و این نشان می‌دهد شکاف بین مجلس و دولت در حال رشد است و احتمال اینکه یکی دو وزیر دیگر هم در این ماه به سرنوشت ربیعی و کرباسیان دچار شوند زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان شروع نابسامانی‌های اقتصادی بسیاری به روحانی توصیه کردند تا خودش دست به تغییراتی در کابینه بزند اما همه این فشارها نهایتا منجر به تغییر رئیس بانک مرکزی شد و ترکیب اصلی کابینه تغییری نکرد. ادامه روند رشد قیمت‌ها و کاهش ارزش پول ملی سرانجام منجر به این شد که مجلس راسا وارد کار شود و دست به تغییرات در کابینه بزند. تغییراتی که البته از سوی برخی دیگر تنها با تسویه حساب شخصی تعبیر شد. با این حال به نظر مجلس قصد دارد این روند را ادامه دهد.

*به نظر شما این تغییرات کمکی به بهبود شرایط می‌کند؟
*آیا ادامه روند استیضاح وزرای کابینه روحانی توسط مجلس تاثیری در شرایط اقتصادی موجود دارد؟
*آیا این تغییرات سرانجام منجر به تغییر سیاست‌های دولت می‌شود یا اینکه بر لجبازی میان دولت و مجلس می‌افزاید؟
*از نظر شما کدام وزرای کابینه روحانی باید در صف اول استیضاح قرار بگیرند؟

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ وزرای دولت در حیاط دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند.

دیگر خبرها

  • المرت: به محمود عباس پیشنهاد تشکیل دولت فلسطینی را دادم/ حمله به رفح منجر به آزادی اسرا نمی‌شود
  • عکس/ وزرای دولت در حیاط دولت
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • ضروری شدن اخذ‌ شناسه یکتا منجر به شفافیت اقتصادی می‌شود
  • افشاگری ها ادامه دارد /بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته اند /چطور استیضاح وزیر صمت یک دفعه در نوبت اول قرار گرفت؟
  • اعتراف استاندار روحانی به موفقیت دولت رئیسی
  • روسیه: اقدامات اسرائیل در رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید