Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام:مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: برنامه سازان این مرکز توانستند با درخشش در جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما ، هفت عنوان برتر در بخش های مختلف جشنواره را از آن خود کنند.

شیروی افزود:"روح الله اکبری" در بخش بهترین کارگردانی فیلم مستند برای مستند جلیل و خلیل  ، "طالب قبادزاده" در بخش تهیه کنندگی برنامه نسیم  ، "محمد جواد شوهانی"  در بخش موسیقی ایلامو "معصومه دارابی" برای اثر پژوهشی معرفی مشاغل ، شرایط و چگونگی کارآفرینی با نگاه به فرصت های شغلی موجود در استان در بخش اقتصادی، "طیبه فهیمی‌نژاد"در بخش تهیه کنندگی رادیو برای مستند روشنا (ویژه شعار سال و اقتصاد مقاومتی) ، "مریم امینی" در بخش تهیه کنندگی رادیو برای برنامه های سلام هام ولاتی (روستا ) و مستند دقیقه ی پنجاه و پنجم ( ویژه دفاع مقدس) توانستند عناوین برتر بیست ویکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین از علی‌محمد ارسلانی برای اثر پژوهشی آواها و نواهای ایلامی تقدیر شد .

شیروی گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام ، در این جشنواره  بیش از 100اثر در حوزه ها ی صدا ، سیما ، خبر، موسیقی ، پژوهش و فضا ی مجازی را تولید و به دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها ارسال کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام ضمن تبریک این موفقیت به همه کارکنان  و دست اندرکاران رسانه ی استانی گفت: بدون شک این نتایج درخشان حاصل همدلی ، همکاری ، هنرنمایی و تلاش دسته جمعی همه همکاران کوشا و متعهد صداو سیما ی مرکز ایلام است.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان های صدا و سیما با شعار شبکه ها ی استانی ، چهل سال پایداری ،پیشرفت وافتخاراز سوم الی پنجم شهریور ماه با حضور 33 مرکز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

گفتنی است صدا و سیما ی مرکز ایلام پارسال نیز توانست هشت عنوان برتر در بیستمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما را از آن کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری دفاع مقدس رسانه صدا و سیما موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرماندار ویژه ی مهاباد در ارتباط تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه هییت امنای این درمانگاه از فرمانداری مجوز فعالیت دارند افزود: این درمانگاهها برای ادامه ی فعالیت خود از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان  هم باید مجوز و پروانه فعالیت داشته باشند که در این زمینه اختلافاتی وجود داشت که برطرف شد و مجوز شش ماهه برای ادامه ی فعالیت این مرکز درمانی صادر شد.

حسن عباسی افزود: ممانعتی برای دایر شدن دوباره این مرکز درمانی وجود ندارد و هیئت امنا موظف است مشکلات مربوطه را برای ادامه ی فعالیت این درمانگاه مرتفع کند و از فردا فعالیت خود را از سر گیرند.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۵۹ هزار نفر به اورژانس‌های ایلام
  • بیش از 59 هزار نفر به اورژانس‌های ایلام مراجعه کردند
  • پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین 
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • خبر‌هایی از توزیع غذاهای نذری بین نیازمندان
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می‌شود
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی